امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

قصیده بهاریه ی انتظار (از امام خمینی (ره)

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۴۶ ب.ظ
به مناسبت اغاز بهار

آمد بهار و بوستان شد رشک فردوس برین

گلها شکفته در چمن چون روی یار نازنین

گسترده باد جانفزا فرش زمرد بی شمر                     افشانده ابر پر عطابیرون زحد در ثمین

از ارغوان و یاسمن طرف چمن شد پرنیان                  وز اقحوان و نسترن سطح دمن دیبای چین

از لادن و میمون رسد هر لحظه بوی جانفزا                وز سوری و نعمان وزد هر دم شمیم عنبرین

از سنبل و نرگس جهان باشد به مانند جنان               وز سوسن و نسرین زمین چون روضه ی خلد برین

از فرط لاله بوستان گشته به از باغ ارم                      وز فیض ژاله گلستان رشک نگارستان چین

.....

مهدی امام منتظرنوباوه ی خیر البشر                     خلق دو عالم سر به سر بر خوان احسانش نگین

....

یا رب به عمر و عزتش افزای و جاه و حرمتش            کاحیا کند از همتش ایین خیر المرسلین

ای حضرت صاحب زمان ای پادشاه انس و جان          لطفی نما بر شیعیعان تایید کن دین مبین

امام خمینی (ره)

 (خوشا به حال سال ۹۰ که ماه دوازدهمش را دید و عمرش به سر آمد می ترسم از آن روزی که عمرم به سر آید و ماه دوازدهم عالم را درک نکرده باشم . جهت سلامتی و ظهور ماه دوازدهم امیر قافله ی عشق یک صلوات .)

 چه خوش بود که بر آید به یک کرشمه دو کار              یکی ظهور امام و یکی طلوع بهار

سال نو پیشاپیش مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج و عافیه والنصر .

   

۹۰/۱۲/۲۹
زهرا تقوی راد

نظرات  (۲)

۰۲ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۳۱ زهرا تقوی راد
سلام
از اینکه به من سر زدید متشکرم
می توانید مرا با نام (امیر قافله ی عشق عج) لینک کنید

ضمنااز نظراتتون در مورد وب استفاده خواهم کرد
با تشکر

یا علی
۰۲ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۰۱ مرتضی اباذری
با سلام....
سال نو شما مبارک...
من هم وبلاگی دارم با نام شوق دیدار که یکی دو ساله که راه اندازی کردم...
دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم.....
شما منو با نام شوق دیدار لینک کنید...
بعد در قسمت نظرات اعلام کنید که با چه نامی لینکتون کنم.....
ممنون...
یاحق