امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

مراحل درس خواندن

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۱۸ ق.ظ

 

 نایت اسکین

1) شروع امتحانات :فردا امتحان دارم از نیم ساعت دیگه شروع می کنم به درس خواندن نایت اسکین

2) نیم ساعت بعد: از 44دقیقه ی دیگه شروع می کنم که ساعت دقیقا بشه 4 بعد از ظهر  نایت اسکین

3) 44دقیقه ی بعد :بذار یه موزیک گوش کنم که خوب شارژ بشم بعد شروع کنم به خوندن   نایت اسکین

4)بعد از موزیک : فوتبال را که دیدم دیگه واقعا می رم سر درس خوندن  نایت اسکین

5) بعد از فوتبال : شام بخورم که انرژی برا خوندن داشته باشم  نایت اسکین

6) بعد از شام : وای لباسهام را اتو کنم که فردا مرتب باشم نایت اسکین

7) بعد از اتو : ایمیلم را چک کنم و پیامک ها را جواب بدم دیگه واقعا درس می خونم

نایت اسکین

8) بعد از دیدن ایمیل: اووووووووووووه ساعت 4 صبح شد ،اشکال نداره یک کم بخوابم امتحان بعدی را خوب می دم .

البته و صد البته لازم به ذکر است که دانش آموزان من از این مراحل بطور کلی بری هستند .


نظرات  (۷)

۱۰ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۳ مجید احمدی صدر
سلام
واقعاً همانطور است که نوشته ای ! ولی نمی دانم واقعاً استعداد خاصی می خواهد درس خواندن یا واقعاً ما بلد نیستیم درس بخوانیم .
انشاء الله موفق باشید
برای چی از این مراحل بری هستید ؟؟؟
حتما درستون تموم شده ؟؟
باسلام وعرض ادب
فرارسیدن ماه پربرکت رجب برشمامبارک

علی علی
پاسخ:
در ایام پر برکت رجب ما را از دعای خیر فراموش نفرمایید.
سلام وخسته نباشید یاد برنامه درسی خودم افتادم ان شاالله برای امتحان زبان فارسی درس میخونم وبرناممو تغییر میدم
خانم برای دانش اموزاتون دعاکنید.
پاسخ:
از حضورت ممنون
۰۱ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۲۳ نقطه چین تا خدا
وای خدایا کنکوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.
آپم بیاید
پاسخ:
موفقیتت آرزوی ما دبیران است .
به دنبال تو می گردم نمی یابم نشانت را
بگو باید کجا جویم مدار کهکشانت را
تمام جاده را رفتم، غباری از سواری نیست
بیابان تا بیابان جسته ام ردّ نشانت را...

التماس دعا...یامهدی*

سلام...
ممنون از حضورتون.
جالب بود و خواندنی...

یا کریم
جانا سخن زبان ما می گویی
با این بند آخرش کاملا موافقم که اگر بشینی پاش دیگه متوجه نمی شوی کی نشستی و کی پاشدی
تلنگری بود
التماس دعا
پاسخ:
از حضور سبزتان ممنون