امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

پرستو های مهاجر

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۵۲ ب.ظ

امروز

تهران

مرقد امام عزیز

پرستوهای مهاجر

تلاطم

اشک حسرت

شهادت

گمنام

پرواز

.

.

.

من در عجبم با همه نامی که تو داری

این خلق چرا نام تو گمنام نهادند





۹۱/۰۳/۱۳

نظرات  (۳)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات خدا بر شما
خوبین

█████████٭ §٭٭ §٭ الله█♥۞♥█الله٭ §٭٭ §٭ █████████
☆ الله★╬♥═╬█████████الــاــه█████████☆ الله★╬♥═╬♥♥
█████████٭ §٭٭ §٭ الله█♥۞♥█الله٭ §٭٭ §٭ █████████

شعری ار بانو مریم حاتمی در رثای امام خمینی

چشم های تو مرا وعده باران دادند
به تنِ مرده من روح و دل و جان دادند
شوقِ برخاستن و زندگی تازه به این
منِ دلواپسِ از خویش گریزان دادند
خش خشِ گام کسی بود که می‏آمد و باز
مژده عید در اندوه زمستان دادند
چشمهای‏ تو درخشید و در آن ظلمت محض
به بلندایِ شبِ یخزده پایان دادند
آمدی مثل بهاری که می‏آید از راه
یک سبد یاس به هر شاخه عریان دادند
دستهای تو ز هر پنجره رُفتند غبار
و به تندیس همه آینه‏ها جان دادند
کاش باز آید و اندوه مرا دریابد
چشمهایی که مرا وعده باران دادند

حضرت امام هادی النقی سلام الله علیه :
من کان علی بینة من ربه هانت علیه مصائب الدنیا و لو قرض و نشر...
هر که بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی
سبک آید، گر چه تکه تکه شود.(تحف العقول ، ص 511)

█████████٭ §٭٭ §٭ الله█♥۞♥█الله٭ §٭٭ §٭ █████████
☆ الله★╬♥═╬█████████الــاــه█████████☆ الله★╬♥═╬♥♥
█████████٭ §٭٭ §٭ الله█♥۞♥█الله٭ §٭٭ §٭ █████████

اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه

یاعلی
یا روح الله

دنیا به عزای تو یتیمانه گریست

هر مرد و زن و عاقل و دیوانه گریست

من کودک معصوم یتیمی دیدم

آنروز چه مظلوم و غریبانه گریست
بسیار زیبا بوووود.
موفق باشید
پاسخ:
انشالله شرمنده ی خون شهدا نشویم .