امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

ابا صالح التماس دعا

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۲۰ ب.ظ

اباصالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش

نجف رفتی کربلا رفتی کاظمین رفتی یاد ما هم باش

زیارت نامه که میخوانی در کنار آن تربت خاموش

به دنبال قبر مخفی از کوچه ها رفتی یاد ما هم باش

نماز حاجت که میخوانی از برای فرج یاد ما هم باش

شدی محرم در مراسم حج یا صفارفتی یاد ما هم باش

دعا کردی از برای معراج التماس دعا یاد ما هم باش

به هرجا رفتی برو مهدی هر کجا رفتی یاد ما هم باش


۹۱/۰۵/۲۰
زهرا تقوی راد

حج

صفاومروه

ابا صالح

نظرات  (۴)

خطا از من است، می دانم.
از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد”
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم...

منتظر حضورتون هستم
یاصاحب الزمان

ما بی سلیقه ایم...

تو حاجات ما بخواه

ورنه گدا طلب آب و نان کند...
۲۱ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۰۷ ابراهیم مسلمی بیرامی
خدایا! تقدیر ما را در شب قدر بگونه ای رقم بزن
که در دنیا و آخرت، بالاترین افتخار ما "شیعه بودن ما" باشد، "شیعه ی واقعی حضرت امیر" همین و بس.
پاسخ:
انشاالله
یا انیس من لا انیس له

ای تو صاحب زمان!
ای تو صاحب زمین!
ای کرامت وجود!
ای بهانه ای برای زیستن!
ای کبوتر دلم هوایی محبتت!
ای تو معنی امید و آرزو!
ای برای انتظار عاشقانه آبرو!
سینه ام آشنای نعمت غم است
گر هزار کوه غم رسد هنوز هم کم است
بالهای زخمی ام نیازمند مرهم است...

یا مهدی
پاسخ:
التماس دعا