امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

یا صاحب الزمان

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۹ ب.ظ

     سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست

ورنه عشق تو کجا ،این دل بیمار کجا ؟

کاش در نافله ات نام مرا هم ببری

که دعای تو کجا ،عبد گنه کار کجا ؟


اللهم عجل لولیک الفرج 
۹۱/۰۷/۱۴
زهرا تقوی راد

نظرات  (۶)

۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۱ کربلایی محمدرضاکاشانیان
سلام
سلام و ادب ؛
با توجه به نزدیک شدن ایام عزای سید . سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
و یاران با وفایش پایگاه اینترنتی بین الحرمین زاهدان مانند سالهای گذشته اقدام به
برگزاری طرح قرائت زیارت عاشورا به نیت سلامتی و فرج
حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و برآورده شدن حاجات شیعیان مینماید
از شما جهت ثبت نام در این طرح و استفاده از مطالب این پایگاه دعوت به عمل می آید
منتظر حضور ارزشمندتان هستم
ملتمس دعای فرج
کربلایی محمدرضا کاشانیان
علوی و حسینی باشید
یا علی علیه السلام
پاسخ:
محتاج دعا
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۰:۴۴ پسر بسیجی
سلام مادرم
دعا بفرمایید بی ثمر نمونه
پاسخ:
انشاالله
۱۵ مهر ۹۱ ، ۰۵:۴۴ ܔ° -- گروه سایبری مهندس میرزابیگی --ܔ°
زهرا بانوی ارزشی و گرامی سلام.
دعوتتون میکنیم جزو اولین شرکت کنندگان در طرح میلیونی ختم صلوات جهت ظهور باشید.

( به همراه درج نام خودتون و وبلاگ زیباتون)


http://www.mirzabeigi.com/page/salavat


منتظر حضورتون هستیم.
---- التماس دعا ----
پاسخ:
انشاالله
۱۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۴۷ نسیم بهشت
السلام علیک یا ولی عصر(عج) روحی فداک

مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
گاهی غبار جاده ی لیلا، کنی مرا
کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست
قطره شدم که راهی دریا کنی مرا
پیش طبیب آمده‌ام، درد می‌کشم
شاید قرار نیست مداوا کنی مرا
من آمدم که این گره ها وا شود همین!
اصلا بنا نبود ز سر وا کنی مرا
حالا که فکر آخرتم را نمی­کنم
حق می­دهم که بنده دنیا کنی مرا
من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام
وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا
آقا برای تو نه ! برای خودم بد است
هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا
من گم شدم ؛ تو آینه‌ای گم نمی‌شوی
وقتش شده بیائی و پیدا کنی مرا
این بار با نگاه کریمانه‌ات ببین
شاید غلام خانه زهرا کنی مرا

التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعا
ایشالا...
۱۴ مهر ۹۱ ، ۱۱:۲۵ همین امروز
با سلام

هدیه همیـــن امـــروز به همه بازدید کنندگان سایت

هر کس از سایت ما بازدید کند می تواند در قرعه کشی ما هم شرکت کند

فقط کافی است نشانی رایانامه (EMAIL) خود را برای ما بفرستید تا یک شماره قرعه کشی دریافت کنید

همان روز هم در قرعه کشی جوایز ارزنده ما شرکت کنید

امیدواریم شما یکی از برندگان جوایز ما باشید.

پیروز باشید