امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

یا ایها العزیز

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۳۲ ب.ظ

به یاد عارف پر کشیده حاج آقا مجتبی تهرانی
یا صاحب الزمان

یا ایها العزیز ! مَسَّنا و اهلنا الضُر و جِئنا ببضاعه مُزجاه و اَوفِ لَنَا الکَیل و تَصَدَّق علینا ؛ ان الله یَجزِی المتصدقین.


پر کن دوباره کِیْل مرا ایها العزیز

آخر کجا روم به کجا ایها العزیز

رو از من شکسته مگردان که سال‌هاست
رو کرده‌ام به سوی شما ایها العزیز

جان را گرفته‌ام به سردست و آمدم
از کوره راه‌های بلا ایها العزیز

وادی به وادی آمده‌‌ام از درت مران
وا کن دری به روی گدا ایها العزیز

چیزی که از بزرگی تو کم نمی‌شود
این کاسه را … فاوف لنا… ایها العزیز

خالی‌تر از دو چشم من این جان نیمه جان
محتاج یک نگاه تو یا ایها العزیز

- ما- جان و مال باختگان را رها مکن
بگذار بگذرد شب ما ایها العزیز

دستم تهی است… راه بیابان گرفته‌ام
دست من و نگاه شما ایها العزیز

۹۱/۱۰/۱۴

نظرات  (۸)

۱۷ دی ۹۱ ، ۰۰:۰۷ رنگ خدایی
سلام....
دوست داشتید از وب بنده هم دیدن فرمایید...
یا علی....

کلیک رنجه فرمایید...
پاسخ:
سلام
به روی چشم

سلام همسنگر
وب خوبی دارین
اگه خواستین لینکم کنید وبگین با چه اسمی لینکتون کنم
با تشکر
به امید ظهور...
پاسخ:
سلام

چشم

۱۵ دی ۹۱ ، ۱۹:۳۴ سید حسن سعیدزاده بیدگلی..صهبا بیدگلی
سلام
دستم تهی است… راه بیابان گرفته‌ام
دست من و نگاه شما ایها العزیز

مانا باشید و ماجور
پاسخ:
سلام
متشکرم

۱۵ دی ۹۱ ، ۱۰:۵۸ سوادکوهی
سلام عزیز...
عزاداری قبول.
منتظرحضور ونظر ارزشمندتان دروبم هستم.
پاسخ:
سلام

قبول حق
به روی چشم

قالب شما هم که مثل قالب من پریده


ممنون که اومدید


راستی سلام
۱۴ دی ۹۱ ، ۱۹:۰۴ ذاکرعاشورایی110
سلام همراه عاشورایی ام
عزاداری هایت قبول درگاه حق
قطعا امروز در مراسم تشیع استاد حضور داشتی
امشب نماز شب اول قبر فراموش نشه
التماس دعا
پاسخ:
ملتمس دعا
آنانکه خاک را به نظر کیمیــــا کنند

از یمن تربت شه کرببــــــــــلا کنند

آنانکه دیده اند ضریح حســــــین را

آیابودکه گوشه چشمی به ماکنند

تسلیت
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
محتاج دعا
سلام علیکم
موفق باشید
یا علی
پاسخ:
سلام بر شما