امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

احساسات

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸ ب.ظ

می گفت : احساسات شبیه امواج هستند

نمی توانیم مانع آمدنشان شویم

اما می توانیم انتخاب کنیم ،چگونه سوارشان شویم

 

خوب که به جمله اش فکر می کنم میبینم که چه زیبا می گفت ..

 

      

۹۱/۱۲/۲۲
زهرا تقوی راد

امواج

احساسات

نظرات  (۵)

یه قصه............
یه کوچه...........
قصه مردی از نسل خورشید
بعد از مدتها دلم پا داد و دستم نوشت
شما هم دلتون پا داد بیایید بخونید


سلام
پیشاپیش سال نو مبارک

یادمون باشه عید فاطمیه است


شاید...........
پاسخ:
سلام

به روی چشم

سلام به بهترین معلم دنیا
من گلنار بهرام توکلی همین جا همین لحظه اعتراف میکنم بچگی کردم داغ بودم ی چیزی گفتم به نظرتون کسی که الان رتبش میشه12000میتونه در کنکور دو رقمی بشه.
دیگه از زندگی ناامید شدم انگار تلاشم هیچ نتیجه ای نداره پس دیگه چرا تلاش کنم وهمین جا از کنکور خداحافظی میکنم منو نیومده شکست داد.
پیش پیش سال جدید رو تبریک میگم بدرود
پاسخ:
سلام بر گلنار گل

اعتراف شما هیچ ارزش قانونی ندارد ، من همچنان منتظرم

یادت باشه باید شکست را شکست .

سال جدید بر شما و خانواده ات مبارک

۲۴ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۰۸ عباس ایمانیان بیدگلی
سلام
ممنون از حضورتان
بنده نیز پیشاپیش سرآغاز رستاخیز طبیعت را خدمت شما تبریک می گویم و امیدوارم دقایقتان بهاری و طراوت و لطافت عروس فصول قرین عمر پربار و سرمایه همیشگی روزگارتان باشد.
چون بهار شاداب و سرشار از امید باشید.
پاسخ:
سلام
متشکرم
یا علی

۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۰۸ ذاکرولایت110
سلام و سپاس از حضورت همسنگرم
جهت آَشنایی با فرزندان امام خامنه ای شما نیز دعوت هستید
موفق باشید و سربلند
پاسخ:
سلام
 خدمت می رسم

غلبه عقل بر احساسات
زیبا بود
پاسخ:
سلام
از حضورتان ممنون