امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

بدرود

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ

بریز آب روان اسما، ولی آهسته آهسته
به جسم اطهر زهرا ولی آهسته آهسته
بریز آب روان تا من، بشویم مخفی از دشمن
تنش از زیر پیراهن، ولی آهسته آهسته
ببین بشکسته پهلویش، سیه گردیده بازویش
تو خود ریز آب بر رویش، ولی آهسته آهسته
همه خواب و علی بیدار، سرش بنهاده بر دیوار
بگرید از فراق یار، ولی آهسته آهسته
حسن ای نورچشمانم حسین ای راحت جانم
بنالید ای عزیزانم، ولی آهسته آهسته
بیا ای دخترم زینب به پیش مادرت امشب
بخوان او را به تاب و تب، ولی آهسته آهسته
روم شب ها سراغ او، به قبر بی چراغ او
کنم زاری ز داغ او، ولی آهسته آهسته

 

**************************************************

 

بر دوش می گذارد و از خانه می برد

امشب، علی حقیقت پهلو شکسته را

 

آجرک الله فی مصیبه امک یا بقیه الله

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

۹۲/۰۱/۲۵

نظرات  (۱۷)

salam khanom mamnon az mataleb zibaton
پاسخ:
سلام
؟؟؟؟؟؟


مقام معظم رهبری:

افق آینده امت اسلامى روشن است و ملت ایران همچنان پیشتاز حرکت جهان اسلام و الگوى زنده ملت ها خواهد بود...


توبنویس: tobenvis.com
یا زهرا..

+توشه ای تقدیم شما از دلتنگی ابرها:
آیت الله بیدآبادی:
خدا را باش
تا خدا تو را باشد!
خود را مباش
که هیچ با تو نباشد!
همیشه با وضو باش تا شیطان به تو دست نیابد
که الوضو سلاح المومن..
پاسخ:
سلام
بسیار زیبا
متشکرم

یا زهرا..

+توشه ای تقدیم شما از دلتنگی ابرها:
آیت الله بیدآبادی:
خدا را باش
تا خدا تو را باشد!
خود را مباش
که هیچ با تو نباشد!
همیشه با وضو باش تا شیطان به تو دست نیابد
که الوضو سلاح المومن..
salam khanoom soheilam mikhastam baraye ketabha behetoon yadavari konam
پاسخ:
سلام بر سهیلای سخت کوش من


۲۶ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۱۰ طیبه علی موسی
سلام
با تشکر از شما که لطف می کنیدو به وبلاگ گروه سر می زنید.عزاداری های شما قبول درگاه حق و التماس دعا دارم.
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

احسنت بر شما مطالب خوبی گذاشتید استفاده کردیم

اعراب با ما چه کردند...
مطلبی که به احتمال زیاد شما در فضای مجازی به آن برخورده‌اید:
اعراب به ما آموختند که آنچه را که می‌خوریم «غذا» بنامیم و حال آنکه در زبان عربی غذا به «پس آب شتر» گفته می‌شود. اعراب به ما آموختند که برای شمارش جمعیّتمان کلمه‌ی «نفر» را استفاده کنیم و حال آنکه در زبان عربی حیوان را با این کلمه می‌شمارند...

http://sandiskhor.blog.ir/post/258
----------------------------------------------------------------
امام خمینی معصوم نبود و اشتباه هم داشت + دانلود
سلام
بانوی همنام مادرم ...
"التماس دعا" ....... همین
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

ســــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــا مـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادریــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کـــــــــــــــــــــــــــــــــــه ســــــــــــــــــــــــــوخــــــــتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
سلام بر مادری که سوخت
۲۶ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۵۷ پیـــرو رهبـــرے
سلام علی هل تقوی...

ممنون استاد..لطف کردین ..

خیلی خوشحالم کردین با تبریکتون..
پاسخ:
سلام بر فاطمه ی عزیز
خواهش می کنم قابلی نداشت

۲۶ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۲۶ خانم سیما رمضانیان
ای غصه هایت قاتلم،هرشب دعایت میکنم
داغت نبینم جان من،جان را فدایت میکنم
باید بلرزد قلبشان وقتی شنیدند این سران
گفتی که من فعلا فقط، دارم نصیحت میکنم
من با تو تنها ای علی عهد اخوت بسته ام
محض گل روی شما ،دارم رعایت میکنم
سلامتی آقا صلوات
۲۵ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۴۹ سرباز گمنام ولایت
سلام
ممنونم از حضورتون
ایام عزای صدیقه طاهره (س) را در شب شام غریبانش رابرشما تسلیت عرض می نمایم
التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

با عرض سلام وادب
ممنونم که سر زدید
عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت مادر

بریز ای اشکِ سرخابی
در این یلدای بی‌تابی
به جسم یاسِ من آبی
ولی آهسته آهسته
* * *
خدا، قوّت بده حیدر
کنار یاس و نیلوفر
بگرید ساعتی دیگر
ولی آهسته آهسته
* * *
خدا، این خسته آهویم
شکسته پر، پرستویم
به آب غصه می‌شویم
ولی آهسته آهسته
* * *
کنم حس، درد پهلویش
چه سوزان، نیلیِ رویش
بگویم شرح بازویش
ولی آهسته آهسته
* * *
غم نامردمان کُشتم
خدایا این زمان کُشتم
نگاه کودکان کُشتم
ولی آهسته آهسته

التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

بانو! شنیده‌ام که صفات جمال‌تان

با واژه‌ای چو «حوریه» تصویر می‌شود

یعنی اگر غلط نکنم تازیانه‌ها

آثارشان معادل شمشیر می‌شود...
باسلامی به گرمی آفتاب وبه زلالی آب خدمت شماعزیز گرامی ازشمادعوت میشود که برچشمان این حقیر پانهاده وپست احادیث وروایات (1)را بانظرات وتدابیر مدبرانه خودبیارایید وومارا در راه رسیدن به این امرخیروخداپسندانه یاری فرمایید.
درصورت تمایل به تبادل لینگ خبرمان کنید
پاسخ:
سلام
چشم

سلام زهرا جان
امیدوارم که حالتون خوب باشه
ممنون که اومدید وبم و من نیومدم و آدرس جدید رو درج نکردم اما باور کنید نتم مشکل داشت و تازگی ها درسش کردم
باشه چشم دوست عزیز اصلاحش میکنم
التماس دعا
پاسخ:
سلام
متشکرم
محتاج دعا

مردک پست که عمری نمک حیدر خورد
نعره زد بر سر مادر به غرورم برخورد
ایستادم به نوک پنجه پا اما حیف
دستش از روی سرم رد شد و به مادر خورد
هر چه کردم سپر درد و بلایش گردم
نشد ای وای که سیلی به رخش آخر خورد
آه زینب٬ تو ندیدی به خدا من دیدم
مادر خورد به دیوار ولی با سر خورد

الســـلام علیک یا فاطمه الزهـــرا
دعام کنید
پاسخ:
سلام
محتاج دعا