امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

طلوع خورشید

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۲ ق.ظ

امشب همه نیلوفران مشتاق روی دلبرند

جمع شقایق ها همه مست "می" پیغمبرند

امشب تمام قدسیان مهمان بزم سرمدند

جمع ملایک تا سحر مشغول ذکر احمدند

 

طلوع خورشید نبوت ، مبعث حضرت ختمی مرتبت

بر عاشقان مبارک .

۹۲/۰۳/۱۷
زهرا تقوی راد

عید مبعث

نظرات  (۳)

۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۵ سپیده زهرا
سلام

من آپم

اومدنت ذوق مرگم میکنه به مولا.


همین!


درپناه مولا
پاسخ:
سلام گلم
 یا علی

سلام خانم معلم عزیز.
حلول ماه شعبان رو تبریک میگم.
برای من هم دعا کنید.
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

درود بر عزیز دلم ...وای که دلم چقدر برای اینجا تنگ شده بود وبیشتر برای شما
عید بر شما مبارک.
به شدت التماس دعا.دوستتون دارم زیییییییییییییییییییییاد
پاسخ:
سلام بر گلنار گلم
عید شما هم مبارک
دوستدارت هستم رتبه 2 رقمی (-: