امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

نگاه

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ق.ظ

مادر دارد فرزندش را نگاه می کند ،ثمره ی زندگی اش را

پدر دارد فرزندش را نگاه می کند ،نهال امیدش را

خدا دارد مخلوقش را نگاه می کند ،سند افتخارش را

و من دارم خودم را نگاه می کنم که چه بزرگ باید باشم

و چه کوچک مانده ام هنوز ، رمضانها امد و رفت

و من همچنان کوچک مانده ام، شرم دارم بگویم خلیفه ی

خدا هستم روی زمین . (منبع :شهد عید )

دعایم کنید در این ماه و شبهای عزیز آن

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

۹۲/۰۴/۳۱
زهرا تقوی راد

نظرات  (۲)

بسم الله الرحمن الرحیم.
اللهم عجل لولیک الفرج.

تجلی طاها
گل اشک مولا
دل آشفته ی داغان
کوچه ی غم
گرفتار گودال خونین
در افکار غم های زینب
سیه پوش قاسم
عزادار اکبر گل باغ لیلا
پریشان دست علم گیر سقا
نفس های سجاد
نواهای باقر
دعاهای صادق
کس بی کسی های شب های کاظم
حبیب رضا و انیسِ غریبِ جواد الائمه
تمنای هادی
عزیز دل عسکری
پس نگارا بفرما کجایی
دلم جز هوایت هوایی ندارد
بیا جان زهرا بیا جان زینب بیا جان سقا
سحر خیز مکه
سحر خیز کوفه
سحر خیر مشهد
سحر خیز کربو بلا و مدینه
سحر یاد ما باش...
سحر یاد ما باش...
سحر یاد ما باش...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بزرگوار
مطلبی زیبایی گذاشتید...خدا قوت
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام
متشکرم
محتاج دعا