امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

دل تنگ

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

الان پدر و مادر و خواهر هایم در حال رفتن به مشهد هستند

من جامانده ام ، نه ،من طلبیده نشدم ،چقدر بی لیاقتم

فقط اشکهایم به دادم می رسند

*************************************

به شیشه های اتاقم دوباره "ها" کردم

و از نوشتن اسمت بر آن حیا کردم

به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد

به پای شیشه نشستم "رضا،رضا" کردم

 

 

۹۲/۰۶/۱۳
زهرا تقوی راد

نظرات  (۷)

گر بنا هست کسی واسطه ی ما بشود
ضامنم شاه خراسان بود خوبتر است
پاسخ:
سلام
زیارت قبول
انشاالله سفر کربلا و مکه

ما را کبوترانه وفا دار کرده است
آزاد کرده است و گرفتار کرده است...
پاسخ:
گرفتار کرده است
بالشت از سنگ که باشه
روی دل منم می توونی بخوابی !
زیبا بود
بسیار
این روزها همه امام رضایی ان بعضیا میرن بعضیا هم می مونن ها می کنن
پاسخ:
سلام
از حضورتان ممنون

سلام منتظره حضوره سبزتان در مراسم سالروز کمیل میباشم..
پاسخ:
سلام
انشاالله

۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۶ و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
بسمه تعالی ...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام دوست گرامی بایک پست متفاوت و جذاب بروزم خوشحال میشم تشریف بیارید التماس دعا - یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
چشم
محتاج دعا

سلام
سایت پرمحتوا وجالبی دارید
مخصوصا مطالبتون که عالیه
اجرکم عندالله
باتبادل لینک موافقید؟لطفا اطلاع دهید
التماس دعای شهادت
یازهرا
پاسخ:
سلام
متشکرم

همه شب بر آستانت شده کار من گدایی............
پاسخ:
سلام
از حضورتان ممنون