امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

ماه فاطمی بقیع

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ

 

 

سلام من به مدینه ،به غربت صادق (ع)

سلام من به بقیع و به تربت صادق (ع)

سلام من به مدینه به آستان بقیع

سلام من به بقیع و کبوتران بقیع

سلام من به مزار مطهر صادق (ع)

که مثل ماه می درخشدبه آسمان بقیع

سلام من به تو ای ماه فاطمی بقیع

سلام من به تو ای یاس هاشمی بقیع

۹۲/۰۶/۰۹
زهرا تقوی راد

نظرات  (۲)

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۵ و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
بسم رب الصادق علیه السلام
امام جعفر صادق (ع) :
چهار چیز نشانه نفاق است:سنگ دلی، اشک نریختن، اصرار بر گناه و حرص بر دنیا
شهادت شیخ الائمه حضرت امام صادق (ع)
چشمه جود و سخاوت بر شیعیان مخصوصا بر شما خواهرم تسلیت باد . . .
پاسخ:
سلام
بر شما عزیز هم تسلیت

سلام علیکم افسر بانو جان
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی ؛ وبم را منور نمودی ..
میشه آدرس پروفایل افسرانت رو در کامنت وبلاگم بذاری ...
موید و منصور باشی ان شالله
آدرس پروفایل بنده در افسران اینه :
http://www.afsaran.ir/profile/montazere0313
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم