امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

پیوند دو نور

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

چشمی ندیده در زمین در هر زمان مانندشان

خورشید و مه تبریک گو بر وصلت و پیوندشان

شادی زهرا(س) و علی (ع)پیداست از لبخندشان

لبخندشان دارد نشان از خاطر خرسندشان

 

 

۹۲/۰۷/۱۴
زهرا تقوی راد

نظرات  (۵)

۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۰۱ محتـ ـسبـ
سلام
نمیگید آدم دلش میخواد واسه پست روز اول مهرتون نظر بذاره نظرات رو میبندید مخاطب رو ناامید میکنید؟آیا؟نه واقعا آیا؟
......
بر شما هم مبارک
پاسخ:
سلام
نظرات بسته نیست !!
شرمنده

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۱ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الانسیه الحورا وعلی العلی "ارواحناله لک الفدا"....

سالهاست در ضمیر ناخدآگاه من جای گرفته است که مادری که ذرات ملوکولی عالم مطیع او هستند!!!

چرا این همه خاکسار مولایم علی ارواحناله لک الفداست !!!

و فرمود یا علی من کنیز خانه تو هستم!!!

در صورتی که علی ارواحناهل لک الفدا... خانه ای از خود نداشت!!

خانه هم برای مادر سادات بود!!

تنها می توانم یک نشانی به شما عطا کنم!!

برای هدیه ای که شما هم به همه عطا کنید!!!

مادر می خواهد به بانوان مسلمان علوی بگوید!!!

ولایت همسر اولین نشانه ولایت پذیری خداست!!!

همان که در روزگار ما گم شده است....

و گناه و فساد دامن گیر عالم روزگار ما.....

تنها در روز جشن ازدواج بانو به این اندیشه بودم و همه جا را گشتم....

همه جا را دیدم ...

اما هیچ کس نگفت فاطمه زهرا روحنا فدا به امامت ارج می نهاد...

مطیع ولایت بود....

مادر پدر محسوب می شد....

مادر تمام اولیا خدا محسوب می شد و می شود....

اما بالاترین مقام خود را در همسر بودن و پاکی سرنوشت توصیه می کند...

نمی گوید چون من سادات عالم هستم!!!
همه بیایند دست مرا ببوسند....

من عزیزه خدا هستم!!!

خاک پایم باشند.....

می فرماید من می آیم...

من مطیع علی می شوم....

مرا نگاه کنید ...

همه چیز را می یابید...

التماس دعای فرج و عهد فرزند غریب حضرت ثارالله ارواحناله لک الفدا
پاسخ:
سلام
التماس دعا

سلام
واقعا ببخشید این روزا خیلی درگیرم اصلا وقت نمیکنم سر بزنم .دوران مدرسه که درس نمیخوندم تصمیم گرفتم دوران دانشگاه بخونم برام دعا کنید بتونم موفق بشم که فقط وفقط مادر وپدرمو خوشحال کنم وزحمات معلمای گلم مخصوصا شما رو جبران کنم.
پاسخ:
سلام بر گلنار بی وفا
نگفتی کجا و چه رشته ای قبول شده ای ؟؟؟؟

سلام خانم معلم.
من هم تبریک عرض می کنم.
.
.
.
خیلی دوست دارم یک معلم باشم، کنار بچه ها بودن برایم خیلی لذت بخش است.
قدر خودتان را بدانید. خوش به حالتون.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
دعا کنید در این راه خطیر مفید باشن .ان شاالله

۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ بی نشون ...
وصال حیدر و یارش مبارک
وصال یاس و دلدارش مبارک
از الطاف و عنایات الهی
رسیده حق به حقدارش مبارک
(تعجیل در فرج فرزندشان مهدی (عج) صلوات)
پاسخ:
سلام
خوش آمدید
اللهم صل علی محمد و آل محمد