امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

مشکل خود منم

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

بر گنبد و بارگاهت از دور سلام

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡̡̡̡͡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید . تصاویر متحرک شباهنگ .عکس متحرک . تصاویر متحرک . تصویر متحرک shabahang Pics - www.shabahang-20.blogfa.com ; shabahang20. or mihanblog. or لیموبلاگ .or ...  .com. ir-_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡;͡͡͡ ;͡  ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

مشکل خود منم که سلامم قبول نیست

تقصیر گنبد و تو و اذن دخول نیست

 

 

 

۹۳/۰۵/۲۶
زهرا تقوی راد

گنبد و بارگاه

نظرات  (۷)

۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۱ مرجع وبلاگنویسان خراسان شمالی
سلام
وقتتون بخیر
مطلب شما در توبنویس درج گردید.

http://www.tobenvis.com/new.aspx?id=3196

منتظر حضور بعدی و ارسال مطالب زیبایتان هستیم.
باتشکر
پاسخ:
سلام
متشکرم

*السلام علیکَ یا علی ابن موسی الرضا*
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۳ دست نوشته های سلطان احمدی
امام رضا (علیه السلام) فرمود- کسى که حضرت فاطمه معصومه را زیارت کند پاداش او بهشت است .

کامل الزیارة:عن ابن الرضا علیهماالسلام قال:من زار قبر عمتى بقم فله الجنة امام جواد - کسى که عمه ام را در قم زیارت کند پاداش او بهشت است .

امام صادق (علیه السلام):من زارها عارفاً بحقّها فله الجنة(بحار ج 48 صفحه 3ظ 7) امام صادق (علیه السلام): کسى که آل حضرت را زیارت کند در حالى که آگاه و متوجه شأن و منزلت او باشد به بهشت مى رود.

سلام همسنگرم با صمیمانه ترین تبریکات پیشا پیش آغاز دهه کرامت میلاد کریمه و کریم را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک می گویم.
در این دهه مبارک عاقبت بخیری و موفقیت را برای شما از خداوند منان خواهانم.


برآیینه جمال داور صلوات
بر روشنی چشم پیمبر صلوات
برحضرت معصومه فروغ سرمد
بر دسته گل موسی جعفرصلوات
التماس دعا
پاسخ:
سلام
متشکرم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

واقعا درسته
من اگر درست باشم و دلم از همه صاف باشه و کینه ای تو دلم نباشه ...
قبوله دعا و زیارتم ..
والا این عزیزان آل کرامتند

به منم سر بزن
پاسخ:
سلام
به روی چشم

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۶ فــFαҭε๓εــاطـمــہ ^_^
دختری در مشهد از عالمی پرسید :
من با مانتو و روسری (یا شال )حجاب خودم را دارم چرا باید چادر سرم کنم؟
اون عالم گفت : دوست داری در اون دنیا مورد شفاعت حضرت زهرا باشی؟
دختر گفت: بله
عالم گفت هرچه شباهت بیشتر شفاعت بیشتر...!!
پاسخ:
سلام 
سلام همسنگر عزیز خسته نباشی
خیلی وقته نه من میام وب شما نه شما میاین به وب ما نکنه قهریم با هم؟
پاسخ:
سلام
متشکرم
(-:

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۳ امیرحسین رعایی
بسم الله الرحمن الرحیم

آقا سلام...
گرچه غریب و شکسته ام
پاسخ:
سلام