امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

برای سعید و مهدیه

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۳ ب.ظ

  سعید گلم ، پسر مامان

  در فرهنگ واژگان باور من بهار یعنی :

موفقیت تو

 پسر پرتلاشم : کسب رتبه ی اول منطقه 8 ،در چهارآزمون سراسری مبتکران را به تو تبرک می گویم

موفقیت روز افزونت را در عرصه ی علم و عمل در سایه ی حق خواهانم

 جایزه در راه است ، منتظر بمان (شاید برسد یا شاید نرسد )

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

مهدیه ی عزیز :خواهر گلم 

 

  کسب مقام دوم گزارش نویسی، در نوزدهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها ، گوارای وجودت

 

    هدیه هایت با من نصف ، به این مناسبت که من خواهر گلت هستم .

بسیار شادمان شدیم از این موفقیت شما ، اینجوری

به علت کمبود بودجه فعلا این گل تقدیم حضورت

 

 

 

۹۱/۱۲/۱۹
زهرا تقوی راد

نظرات  (۹)

۲۶ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۳۳ شیما اسلامی
سلام.تبریک به پسر وخواهر عزیزتون:دی
پاسخ:
سلام

متشکرم شیمای عزیز

انشالله رتبه ی یک رقمی ،چرا که شایسته ی آنی
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۱۰ ذاکرولایت110
موفقیت فرزند دلبندتان و خواهر بزرگوارتان را به جنابعالی تبریک می گویم موفق باشید و سربلند
پاسخ:
سلام
از لطفتان ممنون

۲۱ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۵۵ بهروز دلاور
سلام دوست عزیز
شعر بیان زیبای اندیشه هاست
در دفتر شعر منتظرتان هستیم
پاسخ:
سلام

خدمت می رسم

سلام خانم تقوی جونم منم به خواهر و پسر گلتون اقا سعید تبریک میگم هر چی نباشه پسر شماست.بعد از فاجعهای ک دیدم خیلی خوشحال شدم موفق باشید .دوستتون دارم
پاسخ:
سلام گلم
متشکرم
انشالله قبولیت با رتبه ی دورقمی

سلام بخ خانوم معلم خودم
آف فرین به آقا پسرتون و آجی تون
من به دلایلی نت نمی یومدم ازتون معذرت میخام
یکی از دلیلا درس خوندن برا المپیادم بود
بقیه اش که لج بازی
آپم
در پناه مولا
پاسخ:
سلام بر سپیده ی گل
متشکرم
انشالله موفقیتت در المپیاد

۲۰ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۳۴ محدثه مظلوم
الهی و ربی من لی غیرک
ای خدا من جز تو کسی را ندارم
ای پروردگار جهانیان ای رب بزرگوار ای آفریدگار جامدات و نباتات:کی میشه ما هم یه چیزی بشیم تو وبلاگ و اینترنت و در جلوی چشم جهانیان این موفقیت را به ما تبریک بگویند.
(در خطاب به خود می فرمایم:)
-اندکی صبر سحر نزدیک است
-غم مخور ایام هجران رو به پایان می رود
پاسخ:
سلام بر آبجی کوچیکه ی مظلوم شیطون (-:

جیگرم برات کباب شد خواهر )-:
 راستی ایام هجران چه کسی به پایان می رسد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

سلام
نه متأسفانه قسمت نشد بریم زیارت آقا
ممنون
یا علی
پاسخ:
سلام
انشاالله هر چه زودتر قسمتتان شود

۱۹ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۵۲ ✿بنـتـ الـهـدی✿
مبارکــــ
پاسخ:
  سلام
  متشکرم

ممنون خواهر گلم . جایزه ای که هنوز نگرفتم تمامش برای شما
:-)
و اما سعید
هر وقت جایزه مادرت رسید مبارکت باشه امیدوارم پله ای موفقیت را نه یکی یکی که چند تا چند تا پشت هم بگذاری. :-)
پاسخ:
سلام
متشکرم خاله جون