امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

پرسش های پسرم

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹ ب.ظ

سعید پسر گلم در مقطع راهنمایی تحصیل می کند ،انشایش را در وب گذاشتم ،خیلی دوست دارد جواب های شما عزیزان را در مورد سوالاتی که ذهنش را مشغول کرده بداند . اگر می توانید به سعید آقا کمک کنید

نایت اسکین

موضوع انشا: بعضی وقت ها دلم می خواهد بعد از نماز با خدا گفتگو کنم و بگویم:

 

خدای مهربان سلام :

من همیشه سوالات زیادی در ذهنم است که دوست دارم شما آن را جواب دهید بعضی وقت ها مادرم به سوالاتم جواب می دهد  که من به این جوابها راضی نمی شوم  ولی من دوست دارم جواب آنها را از خود شما بشنوم .

خدایا : چرا آمریکا و اسرائیل مردم بی گناه را می کشند واجازه نمی دهند آنها در آسایش زندگی کنند ؟ نایت اسکین

چرا آمریکا می خواهد به همه ی کشورها حکومت کند و نمی گذارد آنها پیشرفت کنند ؟نایت اسکین چرا آمریکا اجازه نمی دهد که ما ا ز انرژی هسته ای برای پیشرفت کشورمان استفاده کنیم ؟ وهمه چیز را برای خود می خواهد ؟ نایت اسکین

خدایا: من در فیلم های تلویزیون می بینم که کودکان کشورهای آفریقایی مانند اسکلت شده اند واز گرسنگی شکمهایشان باد کرده است وبعضی از آنها در حال مرگ هستند ، خدایا من میبینم

که سربازان آمریکایی مردم و کودکان عراقی را شهید می کنند وبه آنها ظلم می کنند ، خدایا چرا اسرائیل خانه های مردم فلسطین را بر سر آنها خراب می کند ودوست ندارد مسجد قدس باقی بماند ؟ نایت اسکین

چرا مردم فلسطین بعد از این همه سال نتوانستند کشور خود را نجات دهند ؟

چرا در کشورما بعضی خیلی پول دارند ولی به افراد نیازمند کمک نمی کنند ؟ مگر شاعر نمی گوید :

بنی آدم اعضای یک پیکرند                که در آفرینش ز یک گوهرند نایت اسکین

خدایا : من می دانم که شما همه ی این چیزها را می بینی و می دانی ، من می دانم که شما همه ی بندگانت را دوست داری و برای هدایت آنها، پیامبران را فرستادی تا در امنیت و آسایش باشند ولی بعضی ازاین مردم از این نعمت استفاده نمی کنند وبه حرف شما گوش نمی کنند . نایت اسکین

خدایا : اگر من جای شما بودم همه ی افراد ظالم و گناهکار را در عرض یک ساعت نابود می کردم  نایت اسکینتا دیگر کسی جرات نکند بر خلاف قران و دستورهای شما عمل کند ، اصلا دنیا را نابود می کردم تا دیگر کسی نباشد که گناه کند وشما و امام زمان (عج) را ناراحت کند ، آخر من از ناراحتی شما و امام زمان ( عج) ناراحت می شوم ودوست دارم که شما از دست بندگانت راضی باشی .

خدایا چرا حضرت آدم و حوا فریب شیطان را خوردند تا از بهشت رانده شوند ؟ نایت اسکین

خدایا : چرا به شیطان اجازه دادی تا کاری کند که مردم گناه کنند ؟ خدایا : شیطان را نابود کن تا همه از دست او راحت شوند . نایت اسکین

خدایا : شما که می توانی همه کاری انجام دهی ، کاری کن که مردم بدانند همه جا هستی و هر کار و هر چیزی را می بینی شاید دیگر این اتفاقات بد در دنیا بوجود نیاید  .نایت اسکین

خدایا :چرا حضرت علی (ع) مردم کوفه را نفرین نکرد تا آنها حضرت زهرا و او و بقیه ی امام ها را شهید کنند ؟

خدایا :چرا ملائکه به امام حسین کمک نکردند تا اورا اینگونه شهید کردند ؟

خدایا : چرا امام زمان (عج) ظهور نمی کند تا همه ی مردم را نجات دهد و دنیای خوبی را بوجود آورد ؟نایت اسکین

خدایا من خیلی سوال دارم چرا هیچ کس نمی تواند به من جوابهای خوب دهد ؟ نایت اسکین

خدایا : شما چقدر صبر داری ، کاشکی من مثل شما صبر داشتم تا ببینم آخر این کارها چه می شود ؟

خدایای خوب و مهربان ممنونم که به حرفهایم گوش دادیدو سوال آخرم:

خدایا: من جواب سوالهایم را باید از که بپرسم ؟

خدای خوب و مهربون : من شما را خیلی دوست دارم

امیدوارم شما هم از من راضی باشی .

سعید


نایت اسکین




۹۱/۰۲/۰۷
زهرا تقوی راد

نظرات  (۱۰)

چی بگم سعید جون؟
خیلی دیر سوالای انشایت را خوندم اما دیدم تو هم عین من کله ات پر از علامت سوالاییه که جواب نداره؟ راستی با خوندن انشایت یک سوال که نه چند سوال به ذهنم خطور کرد:‌اول این که تمام مشکلات پیش روی شما آمریکا و اسرائیله؟

دوم: اگه قرار بود خدا جواب سوال هامون رو بده که دیگه آدمها غمی نداشتند، تازه هیچ کس از عقل خودش کمک نمی گرفت و همه عقل ها آکبند می موند . این طوری که خیلی بد می شد. نه؟
سوم:نسخه شعری که شما خوانده اید اشتباه است، اصل شعر در زمان حاضر این است
بنی آدم اعدای یکدیگرند که در آفرینش بد از بدترند
چو عضوی به درد آورد روزگار جهنم دگر عضوها را چه کار
پنجم: اگر شیطان منفجر می شد و می ترکید اونوقت برای مواقع بیکاری مردم از کجا سوژه در می آوردند . خانمها چطوری سوژه غیبت پیدا می کردند و آقایون از کجاشون می تونستد برای تهمت هایی که نوک زبونشون مونده سوژه پیدا کنند؟ پسرم یک کمی هم به اوقات فراغت شهروندان فکر کن.
ششم: خدا را شکر که خدا نیستی تادنیا را در عرض یک ساعت نابود کنی. پسرم قبل از منفجر کردن دنیا کمی هم به این فکر کنم که اون خدا با چه زحمتی و دست تنها این دنیا را ساخته اونوقت تو می خواهی در عرض یک ساعت........ اصلا فکرش را هم نکن . خب؟
هفتم: صبر خیلی خوبه اما بعضی وقت ها آدم های صبور متهم به نفهمی می شن دیگران فکر می کنند آدم های صبور که همه دردهاشون رو توی دلشون می ریزند و شکایت نمی کنند چیزی حالیشون نیست و از هیچی دردشون نمی آد . اونوقت ضربه هاشون رو به روح و روان اون آدم صبور محکمتر می زنند چون فکر می کنند دردش نمی آد اما هیچ کس از دل این آدم ها خبر نداره. هیچ وقت دعا نکن به درد این آدم ها مبتلا بشی
۱۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۱۸ فاطمه حسن بیگی
خدایاچگونه زیستن راتوبه من بیاموزچگونه مردن راخودخواهم آموخت
پاسخ:
از حضورت ممنون
سعید آقا از طرف من ماچش کنید...

(جوابیه به خودم: ای دختر بد حیات کجا رفت!!!!)

پس از جوابیه : خوب بوسش نکنید بهش چشمک بزنید بگید از طرف منه بچتون شاد بشه!!!!!


سلام خانم معلم.
قصدجسارت ندارم ولی
این که اشا نبود.
ولی در مورد سوالات:مثلا درمورد آمریکا باید به پسرتان بگویم که هر دولتی که آرمانهای الهی نداشته باشد می خواهدبردنیا حکومت کند و ثروت زیادی داشته باشد
و اما درباره ی یک سری سوالات که در مورد انسان و شیطان است باید بگویم که خدا شیطان را برای آزمون و امتحان بندگانش قرار داده تا مردم خوب از بد جدا شوند وگرنه خود خدا بهتر می دانست که اگر شیطان نباشد مردم گناه نمی کردند
راستی عکسی که برای ساعت وبلاگتون در قسمت امکانات جانبی انتخاب کردین اصل خوب نیست چون مثلا در ساعت چهارو نیم باعث بی احترامی به عکس میشه .
درود بر شما سوالاتون خیلی سخته سخت تر از امتحانای مادرتون همونطور که خود شما گفتید خدا صبر زیادی داره اما هیچوقت نمیزاره حق هیچ مظلومی توسط ظالم پایمال بشه همیشه حق پیروزه و باطل شکست میخوره
جواب دادن به این سوالا واقع سخته!
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و صلوات و درود خدا بر شما
خوبین


ــــــــــــــــــــــــ....
ـــــــــــــــــــ.........................
ـــــــــــــــــ.............الله................
ــــــــــــــــ..................................
ـــــــــــــــــ................................
ــــــــــــــــــــ............................
ـــــــــــــــــــــــــــ..................
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ.......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

★█◕✿❤ امام صادق سلام الله علیه :

★█◕✿❤ القلب حرم الله لا تسکن حرم الله غیر الله

★█◕✿❤ قلب حرم خداست در حرم خدا غیر خدا را قرار مکن

ــــــــــــــــــــــــ....
ـــــــــــــــــــ.........................
ـــــــــــــــــ.............الله................
ــــــــــــــــ..................................
ـــــــــــــــــ................................
ــــــــــــــــــــ............................
ـــــــــــــــــــــــــــ..................
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ.......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه و انصاره
و المسارعین الیه فی قضا حوائجه
و المستشهدین بین یدیه
و من الله توفیق
یاعلی
در لغت،ولی بہ معناے کسی است کہ

عهده دار انجام کارهاے کس دیگر باشد

و دم بہ معناے خون.

در اصطلاح،اولیاے دم همان ورثہ ے مقتولند

کہ حق قصاص و عفو جانی را در اختیار دارند..

من،نہ ولی دم ِ مادرم و نہ ورثہ ے مادر و نہ...

فقط فرزند مادرم...همین.

مرا همین بس کہ گوشہ اے بایستم

و سرسلامتی بگویمتان و همہ ے روحم دق کند از مادر گفتن تان.


پ.ن:「آقازاده ے بنی هاشمیِ اول ردیف ِ اولیاے ِ دم ِ مــادر!」

سالهاست صداے مادرت بین کوچہ ها پیچیده

لبیک نمی گویی هل من معین مادرت را...؟


التماس دعا...یامهدی*

سلام بانو...
ممنونم از حضورتون...شما اختیار 100% در استفاده از تمام مطالب وب منو دارید...
به شرطها و شروطها که منو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید.
بازم منتظرتون هستم....راستی ممنون ازین که قابل دونستیدو لینک کردید.منم شمارو لینک کردم.
به وبی که وقف اقا امام زمان است خوش امدید.
چی بگم آقا سعید
سلام سعید آقا

بزرگتر که شدی جواب سوالا هایت را بهتر می فهمی