امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

بازتاب سخنان امروز رهبر در رسانه ها

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۰۶ ب.ظ

     

فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر، در رسانه‌های بین المللی بازتاب جالبی داشت ، رویترز در گزارش خود گفت : آیت الله خامنه ای تأکید کردند غرب بدین دلیل از تهدید فعالیت هسته ای ایران دم می زند که می خواهد مشکلات خود را لاپوشانی کند.

به گزارش فرهنگ به نقل از مشرق ، بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در رسانه های خارجی به شرح زیر بود :

*
پایگاه خبری ترند نیوز جمهوری آذربایجان: آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی امروز خود تاکید کرد، تحریم‌های غرب ضد ایران باعث افزایش 'نفرت ملت ایران از غرب' خواهد شد .

*
پایگاه لبنانی 'النشره': آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی امروز خود از میان کشورهای منطقه 'تاکید ویژه‌ای' روی مصر داشت.


*
خبرگزاری شین‌هوا در خبری فوری از تهران گزارش داد: آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امروز یکشنبه اعلام کرد تحریم های کشورهای غربی تأثیری بر ایران ندارد.

*
به گزارش خبرگزاری فرانسه، رهبر معظم ایران تاکید کردند هر گونه تهاجم رژیم صهیونیستی به ایران همچون صاعقه ای بر سر این رژیم فرود خواهد آمد.

*
خبرگزاری رویترز گزارش داد: آیت الله خامنه ای تأکید کردند غرب بدین دلیل از تهدید فعالیت هسته ای ایران دم می زند که می خواهد مشکلات خود را لاپوشانی کند.

رویترز در ادامه گزارش خود گفت : "ایشان در مراسم بیست‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) فرمودند: آنچه امریکا و غرب انجام میدهد تلاش برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات خودشان است. آنها از سلاح هسته ای ایران سخن می گویند تا اذهان را از مشکلات آمریکا و اروپا منحرف کنند."

*
پایگاه خبری 'لبنان الان' با انتشار سخنان امروز رهبری در گزارشی با عنوان ' انقلاب‌های منطقه با هدف بازگشت به عزت ملی صورت گرفت'، به انتشار این اظهارات پرداخت.

*
خبرگزاری اسوشیتدپرس در بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بیست و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، بر تعمیق نفرت ایرانیان از غرب در اثر تحریم‌ها تاکید کرد.
اسوشیتدپرس در پایان گزارش خود نوشت: ایران در حال حاضر درگیر مذاکرات با شش قدرت جهانی در خصوص برنامه هسته‌ای خود است. شش کشور از ایران خواسته‌اند تا برنامه غنی‌سازی خود را تا سطحی که می‌تواند به سرعت به مواد اولیه تولید سلاح تبدیل شود، متوقف کند. ایران می‌گوید که در مقابل، باید تحریم‌های اخیرا تشدید شده غرب بر ضد این کشور، لغو گردند

منبع : سایت شهید آوینی

۹۱/۰۳/۱۴
زهرا تقوی راد

نظرات  (۶)

۲۹ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۲۶ از تقوی به بنده ی خدا که تو این زمونه از
سلام
حرفهایتان را قبول دارم برای فرد مورد نظر هم نوشته بودم که گروهی این افراد همین گونه که شما می گویید هستند مهم این است که ما همه را به چوب نرانیم .
چرا بدون آدرس آمدید با داشتن آدرس راحت تر می توان با هم تبادل افکار کرد . به هر حال از حضور و نظر تان ممنون .
یا عالی بحق علی
هر وقت که این سید سخن می گوید انسان به وجد می آید، آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند، خداوند این فرزند زهرا را برای ما حفظ کند و سایه اش را بر سر ما مستدام نماید من که شخصا عاشق این شخصیت هستم.

التماس دعا
متاسفم براتون ساده لوح ها ..............
پاسخ:
ما بیشتر برایتان متاسفیم .....
سلام
این پست ثابت ها همیشه آدم را به اشتباه می اندازد. همش فکر می کنم بروز نکردی! اگر ببریش تو ستون سمت چپ بهتره.
یا علی
پاسخ:
اسمش پست ثابته دیگه
قرآن بجز وصف علی آیه ندارد

ایمان بجز حب علی پایه ندارد

گفتم که روم در ساییه لطفش بنشینم

گفتا علی نور بود سایه ندارد

میلاد امیر المومنین بر شما مبارک..............
سلام خوبی؟؟؟؟
وب با حالی داری ممنون میشم به منم سر بزنی
راستی اگه میشه منو با اسم No Love لینک کن و بگو تو رو با چه اسمی لینکت کنم
راستی من هفته ای 2 3 بار پست جدید میذارم
منتظرم

http://nolovi.blogfa.com/
پاسخ:
از حضورت ممنون