امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

تبریک

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۲ ب.ظ

الهی: چنان کن که ندای "این الرجبیون" را ما لبیک گوییم و به سلامت از شاهراه شعبان

به مدد مولودهایش ،لباس میهمانی به تن کنیم و به واسطه ی رمضان غبار جان زدوده و

در میقات لیله القدر به  دیدار محبوب نائل شویم .     انشالله

۹۱/۰۳/۰۲
زهرا تقوی راد

نظرات  (۵)

السلام علیک یا مهدی فاطمه
با مطلبی تحت عنوان دیدار آقای خامنه ای با حضرت حجت(عج) به روزم
التماس دعا
رجب هنگامه راز و نیاز است

برای عاشقان فصل نماز است

رجب درگاه غفران الهی

برای بندگانش باز باز است
.........................................
سلام
شب لیله الرغائب ما رو فراموش نکنید که خیلی محتاج دعا هستم.

یا علی
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۴۱ دختران باباعطا
راستی یادم رفت عرض کنم خدمتتون
شما را لینک کردم
پاسخ:
از لطفتان ممنون
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۴۰ دختران باباعطا
سلام خانم معلم بزرگوار
ایام مبارک
ممنونم از حضورتون
انشاءالله در همه مراحل زندگی موفق باشید

""بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح میکنیم!

مواظب باشید "ایمانِـتان سقوط نکند...""

شهیدمحمدجهان آرا

با ادامه گزارش سفر به "ارتفاعات بازی دراز" به روز هستم
التماس دعا
یاعلی
این الرجبیون
باز پنجره های ملکوت به بهانه ی دیگر گشوده شد
و چه عاشقانه می سراید : این الرجبیون ؟
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد
در اولین شب جمعه رجب شب لیله الرغائب ملتمس دعای خیر شما هستم
در پناه حق