امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

عید رسالت

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲ ق.ظ

فکر می کنم اگر حضرت امین نبود                جبرئیل هیچ وقت عاشق زمین نبود


طلوع خورشید نبوت ،مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)بر عاشقان

مبارک .


۹۱/۰۳/۲۹
زهرا تقوی راد

رسالت

ص

حضرت محمد

عید مبعث

نظرات  (۸)

ssaallaam
خیلی دوس دارم وب قشنگتو ببینمو باهم تبادل لینک داشته باشیم
اگه دوس داشتی خبرم کن
منتظرت هستم
"حس?ن ب?شتر از آب، تشنه‌ لب?ک بود، افسوس که به جا? افکارش زخم‌ها? تنش را نشانمان دادند و بزرگتر?ن دردش را ب? آب? نام?دند."
سلام
عید شما هم مبارک
ممنون از اینکه سر میزنید.....خیلی خوشحالمون میکنید معلم عزیز.......
میگم قالب نو مبارک:)

التماس دعای فرج
یا زهرا(س)
سلام
بیت شعر قشنگی بود. عیدتان مبارک
پاسخ:
از حضورتان ممنون
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات خدا بر شما
خوبین

████████████❤الله★❤الهی من لی غیرک❤★الله❤████████████
♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥اَللهُــمَ عَجِــل لِــوَلیِکَ اَلـــفَرَج♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
████████████❤الله★❤الهی من لی غیرک❤★الله❤████████████

رسول خدا (ص) می فرمایند:خانه ای که در آن قرآن
بسیار خوانده می شود، پر خیر و برکت است
و روزی آن خانواده فراوان می شود.
اصول کافی ج 2 ص

.........★...............................................................★
.........★...............................................................★
.........★...............................★.............................★
.........★............★.........★★★★★★.....................★
★......★.......................★......★.....★........★.........★
★......★.........★..............★★...★★..★★★...........★
...★★..........★.......................................★.............
....................★........................................★...........
..★..★............★........................................★.........
.........................★...★..................................★...★
.............................★.......................................★...

امام باقر(ع) می فرمایند: از ظلم کردن به کسی که
در مقابل تو یاوری جز خدا ندارد سخت دوری کن.
کافی ج 2 ص 33

████████████❤الله★❤الهی من لی غیرک❤★الله❤████████████
♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥اَللهُــمَ عَجِــل لِــوَلیِکَ اَلـــفَرَج♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
████████████❤الله★❤الهی من لی غیرک❤★الله❤████████████

اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه و انصاره
والمسارعین الیه فی قضا حوائجه
والمستشهدین بین یدیه
یاعلی
پاسخ:
از حضورتان ممنون
یا حمید بحق محمد
عید بر شما مبارک
ز احمد تا احد یک میم فرق است جهانی اندر این یک میم غرق است یقینا میم احمد میم مستی است که سرمست از جمالش چشم هستی است
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعا
یا محمد ای خرد پابست تو / ای چراغ مهر و مه در دست تو

هر زمان گلواژه هایت تازه تر / بلکه از هستی بلند آوازه تر

ختم شد بر قامتت پیغمبری / این ترا باشد دلیل برتری . . .

عید مبعث مبارک




من آنروز از گل و لای و خاک سنگرها بر لباسهای ساده ام لذت می بردم و بعضی ها امروز از شلوارهای لی خاک نما و پاره پوره خارجی


آپم
آپم

منتظرتون هستم

.
عید بر شما مبارک
به امر رب خود لبیک گوییم ، به همراه ملائک جمله گوییم

سلام و رحمت حق بر محمد ، اللهم صل علی محمد

عید پیامبری رسول خدا مبارک