امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

میلاد

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲ ب.ظ

ماهی که همه ماه رخان در بر آن ماه                                

  گردیده خجل زان همه زیبایی دلخواه


این سرو دل آرا ز کدامین چمن است او                          

    این اکبر لیلاست بدین حشمت و این جاه


میلاد با شکوه حضرت علی اکبر ،تمثالی از پیمبر برهمه مبارک

روز جوان بر جوانان عزیز مبارک 


۹۱/۰۴/۱۱
زهرا تقوی راد

نظرات  (۵)

یک فراخوان برای یک ختم قرآن دسته جمعی ممنون می شم به وبلاگ من سر بزنین برای سلامتی یکی از جانباز های شیمیایی کشور عزیزمون ایران
http://aftabealamtab.mihanblog.com/
آرزوی سربلندی برای جوانان ایران اسلامی




آفاق منور شده از طلعت ماهی
ماهی که اصیل است و برازنده شاهی
این زاده لیلاست، بود مظهر توحید
ثانیِّ محمد بود این نور الهی
ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بر شما مبارک باد


امام على علیه‏السلام :
یا مَعْشَرَ الْفِتْیانِ، حَصِّنوا اَعْراضَکُمْ بِالاَْدَبِ وَ دینَـکُمْ بِالْعِلْمِ؛(1)
اى جوانان! آبرویتان را با ادب و دینتان را با دانش حفظ کنید.
تاریخ یعقوبى ، ج 2، ص 210 .


2تا پست جدید
منتظر شما هستم
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۴:۲۰ حسین و مجتبی
باداستان های کوتاه و جالب به از بزرگان روز هستیم
نظرفراموش نشود
باتشکر
naebeagha.blogfa.com
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۴:۱۱ سید یاسین
20
بود
اما من همچون پسری نیستم
اینو مدیرمون هم میدونه
انضباط شدم 14
آرایه رو غائب زده بودن واسم
رفتم ستاد امتحانات
اشتباه شده بود
ریاضی هم شدم 12
بقیه خوب بود
برا کنکور هم یه صفحه خوندم
بسه دیگه؟