امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

جامانده

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۵۵ ب.ظ

وقتی هوای شهر نفس گیر می شود

با روضه ی حسین (ع) نفس تازه می کنم

خدایا

از همسفران کربلا جا ماندم ،دلی شکسته ، چشمهایی بارانی ،حسرت بر دل و دیگر هیچ ...

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدا ، خدا ، خدا: ای ناز تو بهترین سرآغاز

چشمی به نیاز ما بیانداز

۹۱/۰۵/۲۸
زهرا تقوی راد

نظرات  (۱۰)

۱۱ شهریور ۹۱ ، ۱۷:۰۲ در مدار انتظار
سلام لینک شدید
پاسخ:
متشکرم
سلام خانم دوباره زنگ زدم بهشون درباره ی dvdها سوال کنم بدون اینکه جواب سوالمو بده شماره حسابو گفت وخیلی بد صحبت کرد که در شان هیچکس نیست حس میکنم یه مشکلی داشته باشند واینکه چند روز گذشته رفتم سایت گزینه 2 چند نفر نوشته بودند که همش دروغه وکلاهبردارن چون بعداز واریز هزینه یdvdها جواب تلفنشونو ندادن وهیچی هم براشون نفرستادند....www.dvdahmadi.com این سایتشه .ولی بااین همه حرفها وبرخورد رضایزدانی باهام که خیلی ناراحت شدم دیگه نمیگیرم
پاسخ:
خدا را شکر زود متوجه شدی ،فعلا مطالعات خودت را با پشتکار ادامه بده انشاالله موفق خواهی شد .
از همسفرا جا نموندی ما هم با شما جا موندیم دعا کردم همگی باهم دوباره بریم کربلا .منتظر باش منم منتظرم ! به امید اون روز قشنگ باخانواده هامون.
پاسخ:
انشاالله
سلام خانم تقوی عزیزم
ببخشید یه سوال؟؟دیشب داشتم رادیو گوش میدادم رادیو جوان یک برنامه داشت به نام کنکور اسان است dvdهایی معرفی کرد که فقط راه حلهای تستی را داره امروز رفتم توی سایتش شماره هاشون بود تماس گرفتم قیمت هارا گرفتم یه ذره بالا بود کل ریاضی فیزیک 1میلیون میخواستم ازتون سوال کنم خوبه بخرم؟
پاسخ:
ممنون
سلام خانم خوب هستید؟؟دارم دیوونه میشم تورو خدا کمکم کنید نمیدونستم با کی صحبت کنم تمام امیدم به شماست
درسم خوب نیست میدونم ولی کل زبان فارسیو خوندم خوبه خوب ازعکس رو جلد گرفته تابهای فروش رو موبه مو حفظم ولی نمیدونم چرا تستهاشو نمیتونم بزنم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
حیران وگریان نبینمت عزیز
۰۳ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۵۲ م.مجنون الحسین ع
بسم الله النور

سلام

خیلی متاسف شدم که جا موندید.. توروخدا دعاکنید من جانمونم.سال 89 برا اولین بار که رفتم به پابوسی ارباب حسین ع زیر قبه اش که میگن هر دعایی مستجابه دعا کردم که هرسال حداقل یکبار به دیدنش برم.. سال 90 بابچه های هیئتمون قسمت شد بعد عاشورا دوباره رفتم به مهمونی آقا... عشق کردیم وصفا.خیلی حقیرم اما خودمو تو آغوش آقا حس میکردم.شیرینی مهمون نوازیشو با تمام وجود احساس میکردم.لبریزشده بودم از این محبت.حالا بازم قسمت شده یه دوست اسممو با اصرار نوشت تولیست زائرای آقا همه مدارکو تحویل دادم..فقط منتظر اعلام زمان حرکت باید باشم .

اما یه مشکل کوچولو پیش اومده دعا کنید برطرف بشه. دعا کنید جانمونم... دلم تنگه آقاست...

حتما هم برای شما دعامیکنم تا هرچه زودتر خداجون مهربون قسمتتون کنه.....

خدا....

مرا با سوز عشقت آشنا کن

ز هر بندو غم دنیا رها کن

بسوزانم خدا هرطور که خواهی

ولی آخر سرایم کربلا کن


یاعلی ع
پاسخ:
یا علی
یا فاطر بحق فاطمه

این عید سعید را به شما و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم
رنگین کمان پاداش کسی است که تا ا نتها زیر باران می ایستد.

****
حسین جان ماه صیام تمام و من در خیال خود با بوسه بر ضریح تو افطار می کنم..!
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعا
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۵۳ یارشیخ عبدالزهرا(یارطلبگی و هزارویک...)
فطر آمده خوردنی فراوان بخورید

پیتزا و کباب و مرغ بریان بخورید

دزدانه اگر در رمضان میخوردید

شوال رسیده پس نمایان بخورید

عید مبارکا.
علی علی
پاسخ:
یا حق
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۵ مهموم یا کربلایی
سلام
ممنون از حضورتون
ببخشید که دیر شد.
دو روز پیش توفیق دست داد تا در محضر امیرقافله در مناطق زلزله زده باشیم.
لینکتان میکنم.
عطش دارم...عطش در آغوش کشیدن ضریح حسین (ع)... عطش ایستادن در بر جبروت عمویم عباس(ع)....
پاسخ:
السلام علیک یا ابا عبدالله