امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

عاشقان عیدتان مبارک باد

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۲ ق.ظ

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ shabahang's Pictures-www.shabahang20.mihanblog.com ۩۞۩

رمضان رفت ولی کاش صفایش نرود

سحر و جوشن وقران و دعایش نرود

کاشکی پرشده باشد دلم از نور سحر

همره روزه و افطار ،نوایش نرود  


در این عید عزیز ،خداوندپیمانه ی بندگانش را برای سهم بردن از رحمتش اندازه می کند

سهم شما به وسعت رحمت الهی باد . انشاالله


۹۱/۰۵/۲۹

نظرات  (۵)

با سلم خدمت شما دوست عزیز:
ممنون از حضور زیبایتان . موفق وباشید
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۴۳ علمدار کربلا
سلام

متن

دیگر بس است ، دیگر با آبروی چادر حضرت زهرا (س) بازی نکنید ...

در وب علمدار کربلا

یا علی
پاسخ:
یا حق
۳۱ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۱۷ علمدار کربلا
سلام

خدا قوت همسنگر لینک شدید

در صورت تمایل لینک فرمایید .

یا علی
پاسخ:
لینک شدید
عید مبارک
طاعات قبول
سلام پست جالبی زدی.بازم از این پستا بزن منتظر پستای بعدیت هستم.امیدوارم وبلاگت هر روز بهتر از دیروزش بشه.
من از وبلاگت دیدن کردم اگه میشه تو هم از فروشگاه من دیدن کن.خیلی بدی اگه دیدن نکنی!!
اینم آدرسش:
http://negar.ishopfa.com
خیلی واسش زحمت کشیدم.
ممنون میشم یه خرید کوچولو مچلو هم انجام بدی یه خرید کوچولوهااااااا!!!!!
ممنونم ازت همیشه شاد باشی.بازم بهت سر میزنم