امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

آغاز مهر

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۱۸ ب.ظ

عصر 31 شهریور :پیامکی از یک همکار با این مضمون:

دقت کردی داره یه بویی می آید ،پاک رفته رو اعصابم ،موندم این بوی چیه ؟؟

آه آه آه این بوی " بوی ماه مهر ، ماه مدرسه "

این از استقبال همکار گرامی که حتما چهره اش هم اینطوریه :

42 Orange Emoticons


ساعت 7.30دقیقه صبح اول مهر :

یک پیامک دیگراز یک دوست خانه دار  با این مضمون :

حلول ماه مهر ،ماه اتمام خوابهای رویایی و بخور و بخواب و ....بر شما تسلیت باد .

حتما چهره اش اینطوریه دیگه :

72 Orange Emoticons

ساعت 8 صبح ورود به دبیرستان

ساعت اول و دوم صبح اول مهر

کلاس سوم انسانی و سوم تجربی  و چهره ی بعضی دانش آموزان :



ساعت سوم بچه های پیش دانشگاهی یا به عبارتی سال چهارم

که فکرمی کنند دیگه ارشد و فیلسوف و دکتر و مهندس و .....هستند که انشاالله در اینده باشند ما که بخیل نیستیم از خدا می خواهیم نتیجه ی کارمان این گونه باشد

اما ببینید این فیلسوفان آینده امروز سر کلاس چکار می کردند فقط در عرض 5 دقیقه استراحت :




خلاصه امروز هم گذشت در کل :



۹۱/۰۷/۰۱
زهرا تقوی راد

مدرسه

مهر ماه

نظرات  (۶)

یادم اومد دروغ گفتم اومدم تصحیح کنم !!!!امسال و پیارسال سر ادبیات نخوابیدم ولی پارسال کلا معلممونو دوس نداشتم ...ببخشیدا توهین به مقام شریف معلمی نشه که من مامان جون خودمم معلمه ولی این خانوم خیلی چیزی از ادبیات بارش نبود به حدی که واژه غمین در رزم رستم واسفندیار رو غمگین معنی کرده بود(که جواب اصلیش زخمی هستش در اون شعر)سر کلاس ایشون البته کلاس زبان فارسیشون به مدت20 دقیقه توپ خوابیدم جای همه دوستانی که میدونن خواب سر کلاس چقد مزه میده خالی...همین!البته تهش صدام کرد و منم باچشای پف کرده گفتم بله خانوم؟چیزی رو باید بخونم؟اونم گف نه عزیز شما بخواب...منم حرف گوش کننننن(دیگه بقیشو نمیگم که بیش از این حرص بخوری ....)وهههههه چقد حرف زدم!!
خوبه دیگه !!چشمم روشن دختر خاله!!همینه که میگن غیبت درباره معلم حلاله بس که این معلما پشت ماشاگردای بدبخت میزنن...به ما چه که خوابمون میگیره؟؟تقصیر فامیله که شب آخر تابستون یادشون میاد مهمونی بگیرن ...یا همین معلما انقد روز اول مهر حرف میزنن و غر میزنن که انگار این 3 ماهه که به کسی غر نزدن تو گلوشون موندهمام میبینیم کلاس مفید نیس ولی خواب مفیده( در همه ی لحظات عمر ...)میگیریم میخوابیم. ولی از این حرفا گذشته من امسال خیییییلیییی معلم ادبیاتم رو میدوستم!!ادبیاتو که از بدو تولد دوس داشتم ...تنها کلاسی که سرش سابقه ی لالایی ندارم همین ادبیاته
۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۹:۲۹ کــــربـــلایــی محمـــدرضــاکـــاشــانی
سلام
ایام سراسر نور ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و ولادت با سعادت
حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام مبارک باد .
پایگاه اینترنتی بین الحرمین زاهدان با مطلبی با عنوان
مختصری از زندگی امام رضا علیه السلام
به روز شد
حضور شما را ارج می نهیم
و امیدواریم با حضور خود و اعلام نظرات ارزشمدتان ما را در
مسیری که قدم گذاشته ایم راهنمایی و یاری نمایید
ملتمس دعای فرج
علوی و حسینی باشید
یا علی علیه السلام
خدایا مرا ببخش بخاطر همه ی درهایی که در زدم و هیچ کدام خانه ی تو نبود .
۰۴ مهر ۹۱ ، ۱۸:۴۳ گلنار(رتبه2رقمی)
سلام خییللی قشنگ بود ان شاا... سال دیگه منم از این دانش اموزی رها شم
پاسخ:
انشاالله درگیر دانشگاه شوی
خیلی خوشحالم دیگه مدرسه نمی رم. دیگه نمی خوام صبح های زود با بدبختی از خواب بیدار بشم و برم جایی که اصلا دوستش نداشتم. موقع هایی که دانش آموز بودم حس زندانی هایی را داشتم که قراره ببرندش انفرادی با اعمال شاقه. حس بیگاری کشیدن بهم دست می داد (الان هم همینطورم) وقتی به مدرسه فکر می کنم حس میکنم مثل زندانی ای هستم که به سیبری تبعید شده اما من به جای سیبری به مدرسه تبعید شدم و این تبعید 12 سال آآآآآآآآآآآزگار ادامه داشت. آخرین روز امتحان نهایی ام حس زندانیی را داشتم که حبس ابد داشته و حالا بهش عفو خورده. هنوز هم روز اول مهر حالم بد می شه خیلی بد و فقط خدا را میلیارد ها و میلیاردها بار شکر می کنم که دیگه بچه مدرسه ای نیستم. و بوی افتضاح ماه مهر به مشامم نمی خوره

[خط فاصله

سلام ابجی
خوش حالم که از این زندان رها شدی ،ولی دوران دانشگاه را چطور گذراندی ؟؟؟؟