امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

صداقت

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۹ ب.ظ

دعا پشت دعا برای آمدنت

گناه پشت گناه برای نیامدنت

دل درگیر ، میان دو انتخاب

کدام آخر؟؟؟آمدنت یا نیامدنت

اللهم عجل لولیک الفرج

۹۱/۰۷/۲۱
زهرا تقوی راد

انتخاب

دعا

گناه

نظرات  (۵)

سلام
با مطلبی از شهید اوینی بروزم
۲۲ مهر ۹۱ ، ۲۲:۵۴ جانم فدای سید علی
عمریست که از حضور اوجا ماندیم
در غربت سردخویش تنها ماندیم
اومنتظر است تا که مابرگردیم
ما......
سلام علیکم
از لطفتون و همدردی با این حقیر بسیار ممنونم . من که روحیه ام خیلی داغون شده از بس بی حیایی و بی حجابی دیدم و تمسخر حزب الله ولی تا اخر ایستاده ایم .

-این روزها چادر مد نیست ،یعنی که کم هستن چادری ها ، ولی کیفیت ها خیلی بالاتر رفته ،این پارچه ی سیاه این دنیا سپر است آن دنیا هم سپر ، یکی برای گناه و دیگری آتش .خنکای بهشت گوارایتان باد دختران چادری...

-در این روزهای عریانی روسپیدتر از چادر نمی یابم .
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۴:۱۵ نسیم بهشت
السلام علیک یا ولی عصر(عج) روحی فداک

طوری نگاهِ لطفِ تو تحویلمان گرفت

اصلاً نشان نداد ، دل آزار تر شدم



بیش از همیشه باز تو ستّار تر شدی

من هرچقدر هم که گنهکار تر شدم



من که لیاقت کرمت را نداشتم

جایِ خجالت از تو طلبکار تر شدم



شرمنده ام که وصله ی ناجور بوده ام

شرمنده ام که از همه سربار تر شدم



یک بار هم بیا پدرانه مرا بزن

شاید به یک اشاره ات هوشیار تر شدم



بار مرا دوباره به مقصد رساندی و

آقای من دوباره بدهکار تر شدم



باید برای واسطه آید امام رضا

شاید که از صفای تو سرشار تر شدم


التماس دعا
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۰:۱۲ کربلایی محمدرضا کاشانیان
سلام و ادب ؛
با یک مطلب بسیار مهم به روز شدیم
برای ثبت بقیع در یونسکو به ثبت وتایید 50,000 نفر نیاز است .
جهت وارد شدن به صفحه طومار و امضاء آن و آموزش امضاء به پایگاه اینترنتی بین الحرمین زاهدان مراجعه نمایید .
ضمنا خوشحال میشیم که در طرح قرائت زیارت عاشورا در دهه اول محرم نیز شرکت نمایید
ملتمس دعای فرج
علوی و حسینی باشید
یا علی علیه السلام