امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

شب نهم

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰ ب.ظ

شب نهم : سقای تشنه لب

حج عباس

چون کمر بهر طواف عشق بست      

در طواف اولش افتاد دست

طوف دوم در مصاف داورش

شد فدای دوست دست دیگرش

طوف سوم خون به جای اشک خورد

تیر دشمن آمد و بر مشک خورد

طوف چهارم داشت عزم ترک سر

کرد پیش تیر چشمش را سپر

طوف پنجم از عمود آهنین

گشت سرو قامتش نقش زمین

گشت در طوف ششم از تیغ تیز 

عضو عضوش قطعه قطعه ریز ریز

طوف هفتم داده بود از کف قرار

خویشتن را دید در آغوش یار 

با زبان حال می گفتش بتول

آفرین عباس من حجت قبول

آفرین عباس من حجت قبول

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

۹۱/۰۹/۰۳

نظرات  (۲)

سلام بر شما

شعر خیلی زیبایی ست

ببخشید از کجا می تونم متن کامل این شعر و فایل صوتی آن را پیدا کنم

یه بار در تلویزیون این مداحی پخش شد.

من هنوز شیفته ی آنم
پاسخ:
خودم از تلویزیون ضبط کردم
۲۸ آذر ۹۱ ، ۱۵:۵۷ جانم فدای حسنین علیهما السلام
سلام .اجرتان با مادر حسنین علیهماالسلام
پاسخ:
یا علی