امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

اربعین

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ

باز اربعین

باز دلم خون شد و چشمم گریست

آنکه درین روز چون من نیست کیست؟

باز دگر باره رسید اربعین

جوش زند خون حسین از زمین

غرق تلاطم شده بحر محیط

یک سره درد است بساط بَسیط

شد چهلم روز عزای حسین

جان جهان باد فدای حسین

محمدشریف صادقی (وفا)


                  


۹۱/۱۰/۱۲
زهرا تقوی راد

اربعین

نظرات  (۶)

۱۴ دی ۹۱ ، ۱۵:۱۶ شیما اسلامی
السلام علیک یا اباعبدالله...
پاسخ:
السلام علی الحسین
۱۴ دی ۹۱ ، ۱۲:۱۰ حرارت ....
اربعین یعنی گذشت چهل روز از مصیبت جانگذار شهادت سرور و سالار شهیدان،اربعین یعنی اشک خوشکیده،اربعین یعنی خورشید را از بالا نیزه دیدن،ابعین یعنی عدالت در زنجیر بودن،اربعین یعنی یک دنیا تقوا در اسارت بودن،اربعین یعنی یک دنیا فریاد،اربعین یعنی سکوت را شکستن،اربعین یعنی افشا کردن ظلم و ظالم،اربعین یعنی آزادی،اربعین یعنی آشار شدن خورشید و زدودن ابر های تیره،اربعین یعنی فریاد سجاد(ع).
سلام
خانوم معلمم
خوبی؟؟.؟؟؟
آها ی سوال تو فک و فامیلاتون دبیر فیزیک سراغ نداری فک کنم بشناسمش
پاسخ:
تو خوبی فیلسوف ؟؟؟؟؟
مرسی از حضورت
میدونی اینارو تایید میکنم واسه اینکه نگن وقتی حرف میزنیم موضع میگیرن یا نمیزارن حرفامونو
میزارم بقیه هم بخونن و بدونن از این آدما هم هستن شاید یکی رفت جواب قشنگی بهش داد...
پاسخ:
این هم یه حرفیه
یا حسین
سلام خوبی؟؟
تولد دوستم بود... و یه خورده دیگه سالش میشه درست پارسال تو همین ماه از پیشمون رفت 17 دی ماه بود
دوستی که دیگه نیست اسمش ریحانه بود و من خیلی دوسش داشتم دلم میخواد یه کاری کنم توی خاک شاد شه

غرض از مزاحمت اینه که آی عزیز دل مامان بابای خودت...دوست خوب من و هر چی قربون صدقه اس خودت برا خودت بگو ....

بیا و خوبی کن و هم یه ثوابی خودت ببر هم روح این دوست توی خاک ما رو خوشحال کن ....

حالا هدیه تولد شما ۵ تا صلوات مشتی به نیت ظهور امام زمان (عج) هدیه به روح ریحانه خااااانوم

ایشالله هیچ وقت چشات بارونی نشه و غم تو دلت راه پیدا نکنه
اگه خواستی بیشتر بدونی بیا وبم قسمت موضوعات وب (ریحانه آرزومند) رو بخون.