امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

من می دانم

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۳۸ ب.ظ

من می دانم که :

هر اقدام بزرگ ابتدا محال است ،پس تلاش می کنم تا محال را به ممکن تبدیل کنم .

من می دانم که :

هیچ گاه برای بهتر شدن دیر نیست .

من می دانم که :

شکست به هموارتر کردن جاده ی موفقیت کمک می کند .

من خیلی چیز ها می دانم ولی : فرصت نوشتن ندارم .

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

۹۱/۱۰/۲۸

نظرات  (۹)

سلام خدا کند دانسته های خوبمان را به مرحله اجرا در بیاوریم.
پاسخ:
سلام
انشاالله

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۲۹ رتبه 3رقمی کنکور
سلام
وای خدای من باورم نمیشه ی مدت کامپیوترم خراب بود نمیتونستم بیام وبتون بالاخره کامپیوترم درست شد بازم نشد ک بشه خواستم ازتون بپرسم ولی یادم رفت اما جوینده یابنده است از وب خواهراتون وخواهر زادتون پیداتون کردم.راستی وب جدید مبارک خیلی قشنگ شده
من برم درس بخونم خداحافظ
پاسخ:
سلام گلم

چرا سه رقمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ، قرار بر دو رقمی بود ، عقب نشینی ممنوع
سلام خانمی
از وبلاگت خوشم اومد
من تازه وارد دنیای وبلاگ بازی شدم
دوس دارم با هم لینک شیم
من لینکت کردم
تو هم اگه دوس داشتی لینکم کن
پاسخ:
سلام
لینک شدید
سلام
با عرض شرمندگی مدتی نبودم
آدرس وبتونم تصحیح کردم
پاسخ:
سلام
متشکرم

سلام

یادت رفته برام دعوت نامه بفرستی؟ منتطرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


عید الزهرا مبارک



التماس دعا
پاسخ:
سلام
فرستادم
عید شما هم مبارک

بشین درس بخون آبجی (-:
۳۰ دی ۹۱ ، ۱۱:۳۵ مصباح ولایت
سلام خدا قوت
چند بار اومدم وبلاگتون رو باز نکرد فکر کردم حذفش کردین
پاسخ:
سلام
از حضورتون ممنون
نشانه یعنی چه؟؟؟؟اگر منظور وبلاگه که من یه وبلاگ به زور میخونم. سیصد بار از تو دهن حسین اسباب بازی و..... میکشم بیرون،تا یه پست بخونم.چه برسه وب بزنم
پاسخ:
سلام
ای خواهر هنوز اول راهی . کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووتا وقت نداشتن (-:


۲۹ دی ۹۱ ، ۱۷:۰۴ علمدار کربلا
سلام

لینک شما ثبت شد

با تشکر
پاسخ:
سلام
متشکرم
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۴:۴۳ سرباز گمنام ولایت
سلام خواهر خوبم
دیشب با تغییر آدرست که مواجه شدم ومتوجه شدم نمی تونم وارد وبلاگ زیباتون بشم دلم گرفت
ممنونم که اطلاع دادید
فرزند گلتون انشاا.. خوبند خدا براتون حفظش کنه
یا زهرا
پاسخ:
سلام
خدا را شکر