امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

بدون شرح

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 
۹۲/۰۲/۲۸
زهرا تقوی راد

پول

نظرات  (۶)

سلامی دوباره.با عرض معذرت حواسم نبود تو پست قبلی 3 بار کامنت گذاشتم.فکر کردم کامنتاتون بازه و نمیره.آخریشو که فرستادم متوجه کادر فرستاده شدن نظر شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!دقت نیست که!
پاسخ:
سلام و علیکی دوباره

دقت که هست ، احتمالا خستگی درس خواندن و رسیدن به رتبه ی تک رقمی است

منتظر خبرهای خوبت هستم
یا علی

با سلام
بزرگوار توفیق دست داد دعاگوی شما باشم در سرزمین وحی، عازم خانه خدا هستم
حلال کنید
در پناه حق
پاسخ:
سلام
سفر بخیر
التماس دعا

آدم نمی داند حق بدهد یا بغض کند...
پاسخ:
سلام همکار گرامی
از حضورتان ممنون

بدی کردیم، خوبی یادمان رفت / ز دلها لای روبی یادمان رفت

به ویلای شمالی خو گرفتیم / شهیدان جنوبی یادمان رفت . . .

شادی روح شهدا صلوات
پاسخ:
سلام
از حضورت ممنون

سلام خواهر جونم
چه تصویر خوب و بجایی گذاشتید
التماس دعا
...................
در سینه‌ام دوباره غمی جان گرفته است

« امشب دلم به یاد شهیدان گرفته است »

تا لحظه‌ای پیش دلم گور سرد بود

اینک به یمن یاد شما جان گرفته است

پاسخ:
سلام
محتاج دعا

سلام خانم تقوی از اشنایی با شما خوشحال شدم وبلاگ جالبی دارین بهتون تبریک میگم و براتون ارزوی موفقیت میکنم

یاحق معلم روستا
پاسخ:
سلام
متشکرم