امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

تقلب حلال

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ب.ظ

 امروز در کلاس چهارم تجربی وقتی از حق الناس تقلب سخن گفتیم ،

زیوری دختر گلم خیلی با جدیت و مظلومیت گفت " کاش خدا تقلب را حلال می کرد "

 

تصور کنید کلاس را بعد ازگفتن این جمله  

 

       

۹۲/۰۲/۱۷
زهرا تقوی راد

تقلب حلال

تقلب

نظرات  (۵)

۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۲۷ پیـــرو رهبـــرے
دیر شده اما شما بپذیرید




به نام خدایی که موجودی را به نام معلم آفرید تا با سوختنش باعث ساختنمان شود....


گفتم: شمع گفت: گل

گفتم: گل گفت: پروانه

گفتم: شمع و گل و پروانه. گفت: فرزانه­ ای است نامش «معلم».


اینک دو واژه ­ی دُرسا دارم که مفهوم روشن اما پیچیده­ ای دارد؛ فرزانه و معلم.

فروزندگی؛ فرّ و شکوه، فراست و فروتنی و ده­ ها صفت دیگر را می­توان در آینه­ ی اولین واژه دید...

و...

و شور و عشق، اشتیاق، دانش و بینش را در واژه­ ی­ دوم..


روی تختــه سیــاه ِ کــلاس ِ یکـی ار مدارس خـرمشهــر کـه مـوشک خورده بود ،نـوشتــه بـود :

" اســلام درس ِ اوّل و آخــر ِ مـاست ، بچــّه هــا !!! "(معلم شهید ناصر کشاورزیان)







التمــــــآس دعـــــا شهــــــآدت + فــــرج ..
«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»
پاسخ:
سلام
از لطفت متشکر
محتاج دعا

اصلا کلا دانش آموزه و تقلبش.
هر چند من هیچ وقت جرات و به قول دوستام عرضه انجام این عمل خطیر را نداشتم. اما حالا هم هیچ حسرتی از این که تقلب نکردم به دلم نمونده چون با تلاش خودم نمره گرفتم و حالا شدم یه خرنگار موفق (اعتماد به نفس و حال می کنید )
پاسخ:
بر منکرش لعنت (-:

ای خواهر فکر کنم این بی عرضگی ارث خانوادگی است چون من هم بدون تقلب شدم یک معلم موفق (اعنماد به نفس و حال کن ) (-:

سلام
خیلی جالب بود اول کلی خندیدم وبعد به این نتیجه رسیدم جام ته جهنمه......تنها یک امتحان تقلب نکردم که همون امتحانی که تو کلاس سوم ها دادم بود

پاسخ:
سلام بر گلنار گلم

فکر کنم پست جالبی بود برای اعتراف گرفتن (-:
البته ته جهنم که نه .............

دانش آموزتقلب نکنه پس کی آخه تقلب کنه خانوم معلم عزیزم
پاسخ:
سلام عزیز جان

 وااااااااااااااااااااااااااااااااااای ی ی ی ی ی ی ی آبروریزی نکن گلم


۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۲۷ ✜خـادم المهدی✜
سلام
ممنون از حضور سبزتون در وبم
من الله توفیق
زنده باشید انشالله
پاسخ:
سلام
متشکرم