امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

من معلم هستم

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۱۰ ب.ظ

  

به تو می آموزم که اگر ما همه یک تن بشویم

یک تن تنها نیست که ستم دیده شود

به تو  می آموزم

هر کجایی سخن از زور و زر است

حرف ربط آنجا نیست

به تو می آموزم

لحظه های گذران هستی ، چه بهایی دارند

هر زمان گلبرگی

از گل عمر ،من و تو به زمین می افتد

پس بیا ،بوی خوش خوبی را به همه هدیه کنیم

نوگلم ، دخترم ، ای سراپا همه شوق

تو بخواه

تو بپرس

تا که تعریف کنم

بی نهایت ها را

من معلم هستم

من معلم هستم

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

روزمعلم بر خودم و همکارانم مبارک

   

۹۲/۰۲/۱۳
زهرا تقوی راد

الف ایمان

روز معلم

معلم

نظرات  (۷)

۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۵۱ ساندیس خور نظام
سلام
با تناقض ...
به روزم
پاسخ:
سلام
خدمت می رسم

با تاخیر خیلی خاص :(
روزت مبارک
پاسخ:
سلام
متشکرم دختر خاله
روز مامانت و خودت مبارک

سلام
ممنون که هر از گاهی لطف کرده به وبلاگ ما سر می زنید و با گذاشتن پیام من را شاد می کنید .

اعیاد گرامی هفته زن و معلم بر شما دوست عزیز فرخنده باشد .
راستی قالب جدید وبلاگتان بسیار جالب است و صدالبته محتوای مطالبش از آن جذاب تر
موفق و شادمان باشید
پاسخ:
سلام
از لطفتان ممنون

سلام معلم عزیز بااین شعرتون قشردانش آموزراشرمنده می فرمایید
روزتونم مبارک
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم عزیز جان

سلام معلم عزیز
بااین شعرتمام قشردانش آموزراشرمنده می فرمایید
روزتونم مبارک
سلام.
دقیقا شب دوازدهم این چهله بودکه دیدم ملکی دارد سوره یس را قرائت می کند....
به شرط چاقو به روز است.
نظر فراموش نشود.
یاعلی..
پاسخ:
سلام
چشم

سلام و با تاخیر روزتون مبارک!!
پاسخ:
سلام
از لطفتان ممنون