امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

میلاد کوثر

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

فخر زمان فاطمه ی اطهری            پیک خدا را چه نکو دختری

         گوهر یک دانه ی دریای وحی          رحمت حق ، شافعه ی محشری

زهد و صلاح وشرف و و فضل را        هم قدر و هم قدم حیدری

  یازده اختر که درخشش گرفت         در فلک دین ،همه را مادری

نسل فزاینده و پاینده را                کوثر گویند ، تو آن کوثری

      ملک تو مرز ملکوت خداست           کی به هوای فدک و خیبری ؟

آنچه که در وصف تو گویند باز          برتر و بالاتر و والاتری

(الهی قمشه ای )

 

۹۲/۰۲/۱۰

نظرات  (۶)

سلام دوست خوبم ..... ازتون ممنونم ....

خداوند بهتون سلامتی بده ! همیشه شاد و سرزنده باشید....... ان شاالله
پاسخ:
سلام
متشکرم

سلام
ممنون از مطالبتون هم زیبا وهم آموزنده
پاسخ:
سلام
خانم مرادی چرا وبتون باز نمی شه ؟

روز مادر و معلم بر شما مبارک
سلام
ممنون از مطالبتون هم زیبا وهم آموزنده
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به شما تبریک و تهنیت میگوئیم . .
پاسخ:
سلام گلنارم
از لطفت ممنون

سلام خانم تقوی جونم
ببخشید زیاد بهتون سر نمیزنم اخه زیاد نمیام الان کارنامه سنجشو گرفتم به نسبت قبل خوب بود8000تا بهتر شدم گفتم بیام بهتون سر بزنم راست گفتید شکست رو باید شکست داد فکر کنم تا حدودی موفق شدم که شکستش بدم ممنون ازتون
روزتون مبارک
پاسخ:
سلام عزیز جان

آفرین بر اراده ات
من همچنان منتظرم
متشکرم

۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۷ مسعود مرواری
قربان وجودت ، که وجودم ز وجودت به وجود آمد... مادر