امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

غمی نیست

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۱ ب.ظ

گیریم که جنگ جملی هست ، غمی نیست

یک فتنه ی بین المللی هست ، غمی نیست

ما تجربه کردیم که در لحظه ی فتنه

تا رهبر ما سید علی هست ، غمی نیست

۹۲/۰۳/۲۸
زهرا تقوی راد

نظرات  (۱۱)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۶:۱۴ اهــــالے آسمــــان
✿✿ 「「 رمــزها در 【 رمضـــاטּ 】 است ، 【 خ ُـــــدا 】 مــے داند 」」 ✿✿


7asemooooon.blogfa.com


۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۶ و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
سلام علیکم ... وب زیبا و دل نشینی دارید ... خوشحال میشم به وب منم سر بزنید و منو از نظرات خوبتون بهره مند کنید و اگر مایل به تبادل لینکید آدرس بدید تا لینکتون کنم ...
التماس دعا ،،، یا علی مدد
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

سلام

چرا نیستید ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

سلام

آمدم

۱۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
دلـم کـمـی مـرد میـخـواهـد از آن مـردهـایـی کـه در خـیـابـان سـرشـان را پـایـیـن می انـداخـتـنـد از آن مـردهـایی کـه بـا شـنـیـدن صـدای اذان .... در مسـجـد حـاضـر می شـدنـد , سـر سـجـاده ... از آن مـردهـایی کـه غـیـور بـودنـد , مـرد بـودنـد آخــر هـم شـهـیـد شــدنـد!


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:

سلام

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
کم کار شدی
خدا قوت.......... دعوتی به غزل (( شرر عشق))
التماس دعا
پاسخ:

سلام

محتاج دعا

سلام
خداقوت

امام على علیه السّلام فرمودند:
مَن لَم یَصبِر عَلى کَدِّهِ صَبَرَ عَلَى الإفلاسِ؛
هرکس بر رنج کسب وکار صبر نکند ، باید رنج ندارى را تحمّل کند .
غرالحکم، ح 8987.


توبنویس : TOBENVIS.COM
پاسخ:
سلام
یا حق

سلام خانم تقوی جونم
اومدم ازتون عذر خواهی کنم ببخشید دیروز نتونستم به قولم عمل کنم
التماس دعا
پاسخ:
سلام بر گلنار گل من
ناامیدی گناه بزرگی است که انتظار دارم  رهایش کنی هنوز دیر نشده منتظر اعلام نتایج باش و بی خبرم نگذار
منتظرت هستم

خانه آرزوهایم
کلبه ای است کوچک در دشت شقایقها
که تو را کم دارد
راستی کی می آیی ؟
یامهدی
پاسخ:
سلام
یا مهدی

درود بر رهبر عزیزمان
پاسخ:
سلام
درود

احسنت
زنده باد رهبر خودمون
بیخیال یقیه
پاسخ:
سلام بر دختر خاله ی گلم
چه عجب به کلبه ی حقیر من سر زدی
زنده و پاینده باد سید علی

http://portal.kosar3d.com/page-19.html

نه تنها از دستش ندید بلکه برای حمایت و دلگرمیشون هم اگر تونستید به دیگران اطلاع رسانی کنید هم نظراتتون براشون بیان کنید.
پاسخ:
سلام آبجی
به روی چشم