امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

دل شکسته

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

الا غریب خراسان ،رضا مشو که بمیرد

اگر که مرغک زاری  ز آشیانه بیفتد

******************************

دلتنگ غریب خراسانم

اما .........

فقط

دست بر سینه می گذارم و می گویم :

بر گنبد و بارگاهت از دور سلام

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

 

۹۲/۰۵/۳۰
زهرا تقوی راد

نظرات  (۴)

حالا که نیامدم دمت را بفرست
من نیستم آنجا ، کرمت را بفرست
گفتم که مریضم و شفا میخواهم
پس گرد و غبار حرمت را بفرست
انشالله به زودی با خانواده مشرف می شید
پاسخ:
انشاالله 
سلام
وای حرف دل من بود اولین واخرین بار که رفتم 6سالم بود ولی هیچوقت نمیطلبه برم حتما لیاقت ندارم
تمام رو مجاز شدم اما 30تا انتخاب کردم نمیخواستم انتخابای زیادی داشته باشم اما احتمال قبولیم کم باشه برام دعا کنید.دوستتون دارم زیاد
پاسخ:
سلام خانمی
انشاالله به همین زودی مشرف خواهی شد .
 توکلت علی الله

۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۲ و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
بسم رب المعصومین (ع)
سلام علیکم خواهرم با پستی جدید بروزم تشریف فرمایی کنید و پست را کاملا مطالعه فرمایید و نظر خود را حتما بیان کنید باتشکر
التماس دعای فرج ، یاعلی
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۹ و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است:
... آرام، بی صدا، همیشگی ...
رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد ، اما حتمی است...
التماس دعا !!!
پاسخ:
سلام
محتاج دعا