امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

اندر حکایت من و دانش آموزانم فردا (اول مهر )

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

 

(با لحن دانش آموزی بخوانید )

دانش آموز 1: خانم ،می خواهید درس بدید ؟؟!!  ابرو

دانش آموز 2: خانم تو رو خدا ،می خواهیم حرف بزنیم .

دانش آموز 3: خانم آخه حرفهای 3-4 ماه مونده رو دلمون .

دانش آموز 4: خانم آخه کدوم معلمی روز اول درس می ده ؟؟!!

دانش آموز 5: خانم ما برای خودتون می گیم درس ندید ،که خسته نشید !!!!! نیشخند

دانش آموز 6:خانم بالاخره چی کار کنیم ؟؟متفکر

دانش آموز 7: عصبانی کلافه

دانش اموزان میز آخر : 

دانش آموز بی تفاوت

و من در کمال آرامش : خب بچه ها اگر حرفهاتون تمام شد لطفا کتابهای  (عروض و قافیه ) روی میز

قیافه ی اکثریت کلاس

*****************************************

دانش آموزه ما داریم !!!!

۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩ 

 

 

 

 

۹۲/۰۶/۳۱
زهرا تقوی راد

دانش آموز

مدرسه

مهر ماه

نظرات  (۱۲)

۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۴:۲۷ دلتنگی ابرها ...
خانوم معلم چه بی احساس :(
خوشم اومد از این جذبه!!!!سلامت باشید
پاسخ:
سلام
 (-:

سلام
دلم براتون یک ذره شده
یاد دوران دبیرستان افتادم چقدر با این مساله مشکل داشتیم من حاضرم دوباره برگردم به مدرسه نمیشه؟؟؟
پاسخ:
سلام خانمی
چه عجب یادی از ما کردی !!!!
مشتاق دیدار
چه خبر از کنکور و دانشگاه ؟؟؟

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، سالگرد تجلّی قدرت ایمان و عشق، بر پای مردان ثابت قدم دفاع از دین و میهن گرامی باد.
سلام علیکم
ممنون از حضورتون،بازهم قدم رنجه بفرمایید.
[گل] اللّهم عجّل لولیک الفرج [گل]
پاسخ:
سلام
ممنونم

۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۲ بی نشون ...
لینک شدید
پاسخ:
متشکرم
سلام زهرا اااااااااااااااااااا

حرف دلمو زدی خواهرجون... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
سلام آبجی
ما که دیگه عادت کردیم خواهر
اخ اخ چه خاطراتی بود :(
پاسخ:
سلام

۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۹ بی نشون ...
حالا یه روز درس ندید دیگه عجــــــــــــــــــــــبا!!!
خیلی دوست دارم یه خانوم معلم و لینک کنم

خانوم اجازه؟
پاسخ:
سلام
عجبا ،نمی شه دیگه !!!

اجازه ی ما دست شماست .
برای هیچی خدارو شکر نکنم بابت نرفتن به مدرسه خدا رو شکر میکنم و ممنونم که کابوس 12 ساله ام تموم شد :-)
اما هنوز هم شب اول مهر اضطراب دارم و دلم به حال بچه هایی کلاس اول می سوزه که با شادی ابلهانه ای می رن مدرسه و نمی دونند تا 12 سال باید صبح زود از خواب بیدار بشن و برن پشت میز و نیمکت هایی بشینند که جز عذاب چیزی ندارند
پاسخ:
سلام آبجی
 در حیرتم چطوری 12 سال مدرسه و چهار سال دانشگاه را گذروندی ؟؟؟

سلام.
بازگشایی مدارس مبارک!
خوبید خانم معلم؟
ان شاءالله همیشه موفق باشید.
در پناه حضرت حجت علیه السلام.
به ما هم سر بزنید!
پاسخ:
سلام
متشکرم
حتما

۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۷ آویزوووووووووون
وااااااااااااای خیلی با حال بود...خخخخخخ
راستی شما معلمید؟؟؟
ایول کارتون خیلی با حاله..خدا قوت واقعا
پاسخ:
سلام
 بله  ،من معلمم
الان معلمی باحاله یا درس دادن روز اول و حال دانش آموز را گرفتن ؟؟؟(-:
متشکرم

سلام زهرا جون خوبه حرف دل بچه هارو میدونی هرچند کار ما از این حرفها گذشته چون من فردا (اول مهر) زنگ اول امتحان دارم
معلمه ما داریم ...........
پاسخ:
سلام بر زینب گل

آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی روز اول مهر و امتحان )-:

دلم برات سوخت در حد لالیگا (-:

هه هه هه هه هه
جالبه خانم معلم
حالا شما یه کم کوتاه بیا گناه دارن آخه
پاسخ:
سلام خانمی
نمی شه کوتاه آمد چون حق الناسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی