امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

باز گناه

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

من مثل تو و تو مثل من چشم به راه

ما چشم به راه مردی از کوچه ی ماه

بگذار دوباره جمعه را صرف کنیم

ندبه ، گریه ، عهد، فرج ،،باز گناه

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

۹۲/۰۷/۰۵
زهرا تقوی راد

چشم به راه

نظرات  (۳)

خدایا ..♥
خواهش که هیچ ..
التماست میکنم دو راهی های زندگیم را بردار
من همین یک راهم را گاهی اشتباهی میروم ...!!
وبلاگ زیبایی دارید،موفق باشید.
پاسخ:
سلام
متشکرم

سلام.
با مطالب بسیار خواندنی اخلاقی و عرفانی از علما در خدمتتان هستیم.
مطالب کاربردی که هرگز نشنیده اید.
حقیقتا ضرر نمی کنید.
سر بزنید.
با نظراتتون خوشحالمون کنید..
پاسخ:
سلام
چشم

۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۵:۵۵ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

دعوتید به چفیه...تازه به راه افتاده ولی منتظر حضور شما ان شاء الله

اگر ارادتمند رزمنده ها هستید ...بسم الله

التماس دعا
پاسخ:
سلام
به روی چشم