امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

ماده ی نگهدارنده !!!!

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

عجب ماده ی نگهدارنده ی خوبی است این روح

همین که می رود ،جسم فاسد می شود

اما جسم که هست روح را به فساد می کشد .

"مهدی فرج اللهی "

۹۲/۰۸/۳۰
زهرا تقوی راد

نظرات  (۱۰)

سلام...
مهمانید به...

نمک سفره
http://zareh.blog.ir/post/246
پاسخ:
سلام
خدمت می رسم

۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۶ و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
"خداوند"تنها روزنه امیدیست که هیچگاه بسته نمیشود...تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد...با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت...تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد...تنها کسی است که وقتی همه رفتند"میماند...وقتی همه بهت پشت کردند آغوش میگشایدووو"خدا"را برایتان آرزو میکنم..........
بالاخره بعد از چند اساسی اومدمو وقت آپ کردم ...
خوشحال میشم قدم رنجه بفرمایین ... یاحق
پاسخ:
سلام

۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۰:۲۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

السلام علیک من اطاع الله فی سره و علانیه ؛السلام علی ابن فاطمه الزهرا"روحنافدا"
باسلام بر نوکر زادگان ارباب دوعالم حسین جان؛آخرین شب محرم الحرام است؛عمرتان پر برکت به نوکری ارباب جان حسین روحنافدا

صدقه برای وجود مقدس و قلب نورانی اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا فراموش نشود!

زنده باشید و سالها نوکری و کنیزی آل الله ارواحناله لک الفدا نمائید..

التماس دعای عهد و فرج مولا ....

لبیک یا حسین جان ...لک لبیک....
پاسخ:
سلام
ان شاالله
محتاج دعا

۱۲ آذر ۹۲ ، ۰۰:۴۳ زهرا هادی زاده
کارگردان حقیقی این دنیا خداست،مهم نیست نقش ما در این مجموعه،ثروتمند است یا گدا،سالم است یا بیمار!
مهم این است که بی نظیر ترین و محبوبترین کارگردان عالم،نقشی به ما داده،که باید آن را به بهترین شکل ایفا نماییم.
نباید از سخت بودن نقش گله مند بود،چرا که سخت بودن نقش،نشانه اعتماد کارگردان،به بازیگر است.
پس بیا ستاره شویم
پاسخ:
سلام
پارسال دوست ،امسال آشنا

۱۲ آذر ۹۲ ، ۰۰:۳۹ زهرا هادی زاده
سلام خانوم تقوی عزیزم
میدونم که الان بهم میگید خیلی بی معرفتم اما باور کنید دلم میخواست با یه خبر خوش بهتون سر بزنم اخه از خرداد تا حالا یه عالمه اتفاق واسم افتاد!
حتما میدونین که تو انتخاب رشته شهریورم چه اتفاقی افتاد
اما حالا مهندسی نفت دانشگاه دولتی گرمسار قبول شدم
میدونم باید یه دانشگاه تو تهران قبول میشدم اما انگار قسمتم اینجوری بود!
بازم ببخشید که تو این مدت بهتون خبر ندادم
خیلی خیلی دوستتون دارم و خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده
حتما یه روز میام مدرسه و میبینمتون،به همه ی معلما مخصوصا خانوم شاهدی و خانوم امیدوار و خانوم آروان و خانوم انصاری و خلاصه همه سلاممو برسونید.
به امید دیدار
پاسخ:
سلام گلم
ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببله با خبر شدم و کلی غصه خوردم

به سلامتی ،خوشحال شدم (:

دل به دل راه داره خانمی
سلامت باشید ،منتظرت هستم
یا علی

رب انّی لما اَنزلتَ اِلی من خیر فقیر (قصص/۲۴)
خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم. »

التماس دعا شــــــــــدید!
پاسخ:
سلام
محتاج دعا
حاجت روا شوید ان شاالله

۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۹:۴۶ قلمداد ظهور
زندگی را باید برد؛ زندگی بازی شطرنج در بطن وجودی انسان هاست، گاهی یک اسب تمام آرزوهایت را لگد مال میکند.
پاسخ:
سلام
خوش امدید

۰۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۷ بی نشون ...
" شلوغی شهرتان ارزانی خودتان "
من با "خودم" کنار می آیم...
www.kabutarnevesht.blogfa.com
سللللللللللللام آجی
منتظرم بیاید.
الان تند اومدم برم بر میگردم مطالبتو میخونم.
پاسخ:
سلام
به روی چشم

۰۲ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۴ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه به روز است با :

"زبانی دیگر..."

سعی کنید ان شاء الله بخونیدش ...جالب هست

پاسخ:
سلام
حتما

۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۰:۲۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب روح ارواحنافدا....

سلام و ادب....

روح را چهار نوع موجودیت است!

آن روح را که اسیر حیوانیت است رفتن و ماندن نجاست می آورد و فساد کامل می یابد...

اما آن روح که در مرام اولیا و روح اعظم وابسته بوده باشد ماندن و رفتن چه در جسم چه بی جسم...

اکمل کاملات است و جسم نیز فساد نیابد در آن نبود ...

بلکه همان جسم نیکو شود و همه ملوکولهای وجودی جسم لامکان و لازمان می شود و قابلیت فساد را از دست می دهد و هیچ انگل و باکتری آن را در بر نخواهد گرفت که این یک سر است که تنها باید زانوی ادب در برابر عزیزی زد که همه هست خدا روی کره خاک و عرش الله العظیم است....

التماس دعای فرج و عهد را جهانی نمائیم..انشاالله....

لبیک یاحسین جان...لک لبیک....
پاسخ:
سلام
محتاج دعا