امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

اندر احوالات این چند روزه ی دانش آموزانم

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ق.ظ

شب  قبل از امتحان

 

 

ساعت 3 بامداد

 

ساعت 5 صبح

 

 

ساعت 7 صبح

 

 

سر جلسه ی امتحان

 

 

 

 

قیافه ی من موقع مراقبت

 

 

قیافه ی من وقتی صدای "پچ پچ" می آید

 

 

 

موفق باشید بچه ها

 

 

 

۹۲/۱۰/۲۳
زهرا تقوی راد

نظرات  (۱۵)

سلام خیلی زیبا بود مرسی
پاسخ:
سلام
متشکرم

۳۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی روحنافدا

باسلام وادب محضر شما بزرگوار گرامی

در راستای جهاد علمی وفرمان رهبر کبیر انقلاب رضوان الله تعالی علیه

و رهبر فرزانه ی انقلاب مبتنی بر آماده سازی تمام اقشار جامعه به علوم

بلاگی مختص به زبان انگلیسی به نام موسسه مجازی زبان انگلیسی شهید

بهشتی در همین راستا به یمن وبرکت این روز مبارک افتتاح گردید.

امیدوارم با لینک آدرس آن موسسه و انتشار آن به تمام عزیزان و ایرانیان

گرامی در سرزمین اسلامییان"از غنی و فقیر"؛ حمایت خود را از این موسسه عام

المنفه اعلام دارید.قبلا از محبت شما و یاری رساندن به این سرباز کوچک اسلام

از شما تشکر نموده و برایتان آرزوی توفیقات الهی را دارم.

و السلام علی عباد الله الصالحین

التماس دعای عهد وفرج مولایمان انشاالله

لبیک یا حسین جان..همان لبیک یا مهدی روحنافداست...

30/5/92

و موقوفه شهدا و حضرات آل الله ارواحناله لک الفدا

http://ghoghnoosekarbala3.blog.ir/
پاسخ:
سلام
چشم

۲۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۵ شیما اسلامی
سلام خیلی پستتون جالب بود:)
پاسخ:
سلام برشیمای گل 
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۸ دلتنگی ابرها ...
سلام خانوم معلم
تو رو خدا یکم با ارفاق اصلاح کنین ورقه ها رو شما که انقد مهربونین
اصن بیارین خودم اصلاح می کنم :) (البته نمیدونم معلم چه درسی هستین!)
فقط میخوام 20 بدم!!!

پاسخ:
سلام
برگه های من در اختیار شما ،بفرمایید (-:

۲۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۸ نقطه چین تا خدا
سلام خواهرتون خانم تقوی معلم علوم اجتماعی بودن درسته؟
پاسخ:
سلام
بله، اتفاقا در مراسم ختم هم شرکت داشتند .

۲۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۸ یارشیخ عبدالزهرا(یارطلبگی و هزارویک...)
سلام خانوم جان
همیشه با خودم میگم من اگر معلم بشم میذارم بعضی وقتا بچه ها تقلب کنن!
خب چی میشه مگه؟!
ثواب داره به خدا!
البته به نظرم اسمش یه کم زشته باید بذارن مشارکت در امتحان!
پاسخ:
سلام بانو سادات
واااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مشارکت (-:
ثواب که نه ولی صواب این است که راه درست را در زندگی بشناسند ان شاالله


ما افراطی هستیم
چون منتقد هستیم
راه حل فقط گلوله سربی است

سلام
تشریف بیارید
پاسخ:
سلام
به روی چشم 
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۳۵ نقطه چین تا خدا
سلام بله من دانش اموز نرگس بودم البته الان دانشجو هستم.نرگس منطقه 12 که غیر انتفاعیه شما اون مدرسه رو میشناسید؟
پاسخ:
سلام
مدرسه را دورادور می شناسم ،خواهرم در ان مدرسه دبیر بودند و این خبر ناگوار را از ایشان شنیدم
ان شاالله خدا ایشان را قرین رحمت و ما را مورد آمرزش خود قرار دهد .

۲۳ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۰ شمیم هجرت
سلام وب پر محتوایی داری جالب بود بیشتر به ما سر بزن
پاسخ:
سلام
چشم

۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب العالم ...

سلام و ادب محضر خواهر باعاطفه و معلم نورانی ما...

انشاالله خدا قوتی عالی به شما عطا فرماید....

گویا ما برای فرج روانی و روحی همیشه باید به این بلاگ زیبای شما سری بزنیم...

سپاس از شما..نامه عملتان ممهور به امضای مولایمان اباصالح المهدی جان....

التماس دعای عهد و فرج و فجرصادق شهادت انشاالله

پاسخ:
سلام
ان شاالله ،با دعای دوستان
محتاج دعا

۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

حتما حمایت خود را در عرصه ی مبارزه ی سنگر به سنگر از بلاگ تازه تاسیس همرزم بااندیشه ی خود اعلام فرماید ....

به این آدرس مراجعه فرمائید....التماس دعای عهد و فرج و فجرصادق شهادت انشاالله ..لبیک یاحسین جان...لک لبیک.....

http://sandooghche.blog.ir/
پاسخ:
سلام
به روی چشم

۲۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۹ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم اگه دوست دارید در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کنید در نظرات بخش "طرح حفظ قرآن کریم" اعلام آمادگی کنید ...بعد ان شاء الله شروع می کنید به حفظ ...لطفا مقدار روزانه ی حفظی که مد نظرتون هست رو ذکر کنید من هر هفته ان شاء الله در وبلاگتون نظر می ذارم که اگه مقدار مقرر رو حفظ کردید اعلام کنید در واقع من کار خاصی انجام نمی دم فقط وقتی به یک برنامه پایبند باشیم ان شاء‌ الله بهتر کارمون رو انجام می دیم . حفظ از جز 30 ان شاء‌ الله شروع می شه. التماس دعا اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

کپیِ هر مطلبی فقط با ذکر صلواتی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و تعجیل در ظهورشان مجاز میباشد.
پاسخ:
سلام
ان شاالله

۲۳ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۶ 彡♥خـادم المهدی♥彡
وای چه باحال............زتده باشی
پاسخ:
سلام
متشکرم

۲۳ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۲ سرباز گمنام ولایت
سلام برخواهر بابصیرتم
به عشق آقامون زنده ایم وتا جان در بدن داریم رزمنده
یا علی
پاسخ:
سلام
ان شاالله

وای چه خانم معلم بد اخلاقی
یه کم به بچه ها اجازه ی تقلب (یعنی اطلاع رسانی )بدهید لطفا (-:
پاسخ:
سلام
بد اخلاق که نه ،زیادی پر جذبه ام

نه دیگه نشد ،اصلا این اجازه ها در مرام من نیست ،مگر اینکه دانش آموز از من زرنگتر باشه که احتمالا هست (-: