امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

طلوع فجر

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ب.ظ

می فروشی گفت کالایم "می " است

رونق بازار من ساز و نی است

من خمینی دوست می دارم که او

هم "خم" است و هم "می " است و هم "نی " است

 

۹۲/۱۱/۱۴
زهرا تقوی راد

نظرات  (۳)

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۰۱ 囧فاطمه......... .
اگه نگاهت همیشه به بالاییه باشه دیگه دلت از این پایینیا نمیگیره.......... .
پاسخ:
سلام
متشکرم از عبارت زیبایت

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۵۹ 囧فاطمه......... .
اگر بجای هردعایی که کردم ، یک قدم بر میداشتم ،
الان در کنارخدابودم........... .
پاسخ:
سلام
بسیار عالی

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۰۹ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا

باسلام و ادب....

خواست شیطان بد کند با من؛ ولى احسان نمود/
از بهشتم بــــرد بیــــــرون، بسته جانان نمود/
خـــواست از فــــــردوس بیرونـــم کند، خوارم کند/
عشق پیدا گشت و از مُلک و مَلَک پرّان نمود/
ســـاقــــى آمـــــــد تا ز جـــــام باده بیهوشم کند/
بـــى‏هُشى از مُلک، بیرونم نمود و جان نمود/
پــــرتـــــو حُسنت به جان افتاد و آن را نیست کرد/
عشـق آمـــــد، دردها را هر چه بُد درمان نمود/
غمـــــــزه‏ات در جـــــــان عـــــاشق برفروزد آتشى/
آنچنـــان کـــز جــلوه‏اى با موسى عمران نمود/
"ابن سینا" را بگــــــو در طـــــور سینــــــا ره نیافت/
آنکــــه را بــــرهان حیران‏ساز تو، حیران نمـود/
امام خمینی"ره"


تقدیم به شما .....
التماس دعای عهد و فرج مولایمان...ان شاالله...
پاسخ:
سلام
 این اشعار را در انتهای برگه ی امتحانی برای دانش اموزانم نوشته ام .