امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

یک نفر یار ندارد چقدر مظلوم است

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۸ ب.ظ

 

حرف هجران شده بسیار بهم ریخته ام                  باز از دورى دلدار بهم ریخته ام

کاش اى کاش فقط نیمه نگاهى مى کرد              به منِ عاشقِ بیمار و بهم ریخته ام

به گمانم پسر فاطمه با من قهر است                 نشدم لایق دیدار، بهم ریخته ام

کار دستم دهد این بارِ گناهانى که                     روى هم گشته تلنبار، بهم ریخته ام

با همه بار گناهى که به گردن دارم                    مثل حُر آمدم، این بار بهم ریخته ام

دگر از دست خودم خسته شدم از بس که           شده ام مایه ى آزار، بهم ریخته ام

من گنه مى کنم و دائماً او مى بخشد                 من که از این همه تکرار بهم ریخته ام

یک نفر یار ندارد، چقدر مظلوم است                    از چنین وضع أسف بار، بهم ریخته ام

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

۹۲/۱۱/۱۱
زهرا تقوی راد

نظرات  (۲)

۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۱ کانون وبلاگ نویسان استان قم
سلام دوست عزیز
کانون وبلاگ نویسان استان قم در نظر دارد که وبلاگ های فعال استان قم که در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی ، سیاسی ، طنز ، ادبی فعایت میکنند را شناسایی و آنها را درسایت های معتبرانتشار دهد.
اگر قم هستید خبر دهید تا لینک شوید

http://www.canunqom.ir
Canunqom@gmail.com
پاسخ:
سلام 
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

اشک باز هم ازدیده ام بر سینه ام چکید !
هیچ ندارم تنها من واه !
رفیق خیلی صمیمی هستیم و دیگر هیچ!

این روزها احساساتم از هر روز بیشتر اوج می گیرد و آنقدر
دل می شکندو آتش می گیرد و خون جگرم از چشمها
فوران می کند....
گویا روزهای غزل خوانی مرغ روح است وپران شدن از این دیار خرابه شکل دنیا...
زیبا نوشته بودید و عالی بود و به نام نامی مولایمان که اشک از دیده بر دامن فرونشست
از کاسه چشم ققنوس...
سخت سوختنیست....
اجرتان معلم و ادیبم ؛خواهر بزرگوارم با صاحبمان ...
این حقیر را عفو فرمائید ...
کاش روزگاری بود و کودک بودم و معلمی مانند شما داشتم....
خدا را شکر که دلسوز هستید ومتعالی...
این از قلب شما نشان می دهد ...
معلمی که دلش به مولا گرم است ...
شاگرد خوب ادب وتربیت می کند انشاالله
انشاالله از دل شاگردانتان آمیز آقا ملکی و حضرت آقای قاضی و تقی جعفری
و بزرگان در آیند...
انشاالله بر حلال و حرامشان کار کنید...
انشاالله دو راه را به آنها بیاموزید!
فرار به سوی خدا
و
فرار به سوی اهل بیت و قرآن.....
به دست درد آلود مادرسادات می سپارمتان....
التماس دعای عهد وفرج مولایمان انشاالله
پاسخ:
سلام
ان شاالله
تربیت شاگردان الهی مربی الهی می خواهد (که من اینچنین نیستم )،دعا بفرمایید در این راه مورد نظر لطف حضرت حق و صاحب امر باشم .
از دعای والایتان ممنون