امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

بازگشت به خانه ی مجازی

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ب.ظ

بالاخره آمدم بعد از مدتی نه چندان طولانی به علت :

طرح سوالات امتحانات خرداد 0013.gif

تصیح اوراق امتحانی 0005.gif

خراب بودن رایانه 0015.gif

و عذر تقصیر از تمام عزیزانی که به خانه ی مجازی من

سری زده اند و دست خالی بازگشته اند ،نظر گذاشته اند

 و جوابی نگرفته اند .

۹۳/۰۲/۱۵
زهرا تقوی راد

نظرات  (۴)

سلام...
من که خیلی خوشحال شدم اومدین...
همین الان متوجه شدم...
پاسخ:
سلام بر فاطمه
متشکرم

۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۶ یارشیخ عبدالزهرا(یارطلبگی و هزارویک...)
سلام علیکم خانم جان
و باز ما به مبحث پر استرس امتحان نزدیک میشویم..
راستی عیدتون مبارک..
دعوتید به یک عید نوشت :)
پاسخ:
سلام بانو جان
شما و استرس ؟! باور نمی کنم o-:
عید شما هم مبارک
به روی چشم

۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۰ ₪بنـت الهـدی₪
مرا گمان دیدن حرمت نبود...
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
اعوذباالله من النفسی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دارم محضر شما عزیزان پروردگار عالم
خواهران گرامی و برادران عزیزم
امیدوارم که ایام به کامتان باشد و خداوند همواره یاری گر شما گرامییان
در دو عالم ...
در این مدت که گذشت ما در کنار شما بسیار آموختیم و شاکر از این دوستی
و محبت الهی که خداوند تبارک و تعالی به ما عطا فرمود ؛تا در میان بندگان خاص
و خوبش بندگی آموزیم.گرامییان اگر حسن همسایه بودنمان خوب نبود و گاه و بی گاه
آمدیم و مزاحم شما شدیم و رفتیم و کلامی را عرضه داشتیم که باعث ملال خاطر شدیم ؛عرض حلالیت داریم .
هر بدی از ما دیدید؛ به حرمت مولای ما ؛حجت ابن الحسن جان؛بگذرید....
همه شما دوستان و همراهان ققنوس کرببلا را به خداوند تبارک و تعالی می سپارم.
امید است در کوچک ترین لحظه ای!!!نه از یاد خدا و نه از یاد مولایمان اباصالح المهدی جان!
غفلت نورزید...مراقب دل و قلب حضرت باشید!
اگر سید هستید؛ ده ها برابر !
اگر هم عام هستید؛ فرقی ندارد!شما هم تکلیف دارید!
شما هم تلاشتان را داشته باشید!
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله .....
اللهم عجل لولیک الفرج
العبد؛علی اکبر مجنون الحسین جان
۱۳۹۳/۲/۱۷
پاسخ:
سلام
o-: